18 yaşımdayım yaklaşık 12 yıldır bu annemle yaşıyoruz annemle aram hiç iyi değil özellikle son zamanlarda daha kötüyüz. Annem beni toplum içinde aşağılıyor, dövüyor, vuruyor psikolojim bozuldu artık. Annemle konuşmak onunla aynı evde yaşamak istemiyorum. Yurda gönder beni diyorum, anlaşamıyoruz diyorum göndermiyor diyor ki elaleme laf söyletmem, yurttan aldığım kıza bakamadı dedirtmem diyor. Hayattan bunaldım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Geçmiş olsun, işe girip çalışıp çabalayın, oda tutun ve yalnız yaşayın ya da yatılı okullara bakın, başvurun ailenizle yaşamak zorunda değilsiniz!
Ben bile sinir oldum, annenize! 😅111 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ama annem bırakmam peşini diyor bakalım inşallah kurtulacağım
- +1 yıl
Öyle bir hakkı yok. Sen yetişkin bir insansın onun kölesi değilsin. 🌸
Amin inşaAllah ama duaya gerek yok dua ile olmaz
Elimiz ayağımız var adım atmalıyız
Ya da birazcık daha sabredebilirsin lise bitene kadar 🌸
Evlilik de olabilir evliliğin yaşı yok ama bu devirde düzgün insan çok zor o yüzden ayakların üzerinde durduktan sonra daha güzel iyi olabilir olur
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok olgun konuşmuşsunuz. Hafta sonları çalışacağım yani bulaşık bile yıkarım ama para kazanmak için uğraşacağım
- +1 yıl
Ricalarımı iletiyorum. Senin güzelliğin bende teşekkür ederim. Uğraş bende küçüklükten beri çalışıyorum. Komi garsonluk yapabilirsin.
Hangi şehirde yaşıyorsun?
Soran+1 yılBen Balıkesir de yaşıyorum
- +1 yıl
Hımm, oraya giden birkaç kardeşim var semtinden yengemler de oralı
Kırsal bir kesim yaşamak için güzel diyorlar ama iş imkanlarını bilmiyorum ben İstanbul'dayım
Açıktan okuysaydin keşke peynir ekmek gibi diploma verdiler bende 186 krediye ulaştım ama dönem şartı var 5. Dönemi bekliyorum
Bence ailenin evinde liseyi bitir ve para biriktirmeye çalış
Lise bittikten sonra adım at 🌸
Belki düzgün birini bulursun evlenirsin
Kız kardeşim ve ablam 18 inde evlenmişti
Kendini geliştirmeye bak ve mutlu olmaya
Güzellik görebilenindir çöplükte bile güzellik vardır görülmeye değer görmesini bilirsek
Hani bazen olmayınca olmuyor zorlamanın ve üzülmenin hiçbir anlamı yoktur
Şimdilik oluruna bakalım olduğu kadarı ile mutlu olmalı
Sonuç olarak elimizden geleni yapıyoruz bizim suçumuz değil ki üzülme üzme kendini
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. Sözleriniz beni çok mutlu etti evet lise bitene kadar sabredeceğim hafta sonları para kazanmak için bulaşık bile yıkayacağım ama pes etmeyeceğim
- +1 yıl
Rica ediyorum yeniden 🌸
Mutlu olmana sevindim daim olsun huzur ve mutlulukların🌸
Sabret yakışır 😅 pes etme kendine inan yapabilirsin 😅
Yapan nasıl yapıyor ulan diyeceksin kendi kendine 😅
Ben çok zor günlerden geçtim yıllarca gece gündüz 18 saat çalıştım geçen sene toparladım kendimi biraz dolandırdılar da düşün yani başardım 😅
Borcum harcım var diye yuva bile kuramadım 😅
Bulaşık zor 😅ama daha iyisini bulana kadar ne iş olursa yapmalı bende yaptım bulaşıkçilik 😅
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ☺️ ne olursa olsun başaracağım…
- +1 yıl
EyvAllah, ricalar, mutlu günler diliyorum 🌸 Hoşçakal
Ara sıra haberdar edebilirsin buralardayım istişare edebiliriz yine kal sağlıcakla
Soran+1 yılTamam 👍 iyi günler
En İyi Cevaplar
Dilerim huzura kavuştuğun günler tez vakitte gelir
Yorumlarda okuduğum kadarıyla şikayet gibi işlere girişmek istemiyorsun. Seni çok iyi anladığımı düşünüyorum ki 18sin zaten okulunu da okuyorsan üniversite kaçış biletin olabilir hayli hayli. Derslerine odaklanmaya çalış ve biliyorum üzülüyorsundur fakat annen ne diyorsa bir umursama iki umursama alışacaksın bir süre sonra. Ne kadar kötü bir alışkanlık olsa da 🫤
11 Yorumla
Soran+1 yılBeni anlamanız beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim ☺️
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden yurttaki yetkililere söylemedin bunca zaman? En azından şimdi söyle. Annenin sana uyguladığı bir suç! hem fiziksel hem de psikolojik şiddet var. Seni zaten yanından alırlar bunu söylesen
27 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYorumlarda okudum, annemi şikayet edemem işte bana bişey yaparlar falan diyorsun. Bu korkun hep Allahtan uzak olmandan kaynaklanıyor. Allaha güven ve doğru olanı yap, bu durumdan kurtulmak istiyorsan bunu yapman gerekiyor. Allah seni zaten herşeyden ve herkesten korur, bizi yaratan, bizim nefes almamızı sağlayan o değil mi? O isterse herşeyi başarabilirsin.
Soran+1 yılİnanın okurken ağladım. Hep dua okuyorum Allah’ıma sığınıyorum. Ama annemi şikayet etmek ona hakaret gibi geliyor bana ne yaparsa yapsın. Vicdanım rahat etmez sonra. Anneme diyorum anne yalvarırım beni gönder diyorum.
Cevap sahibi+1 yılSen de kendimi gördüm, çok merhametli vefalı birisin, kalp kırmaktan korkuyorsun ama biliyor musun sana şiddet uygulayan birine göz yumarak kendi kul hakkına giriyorsun, yani aslında günaha giriyorsun. Senin kendini savunmaya ve bu durumdan kurtarmaya hakkın var. Bence gereken yetkilileri ara ve bu durumu söyle, bu sorumluluk senin elinde. Ve eminim ki bu yaşadığın imtihanlar da boşuna değil, bir gün çok güzel yerlere geleceksin inşAllah. Asla hayallerinden vazgeçme ve lütfen oku, eline sevdiğin bir mesleği al.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. İnşallah her şey çok güzel olucak Allah’ıma her akşam dua ediyorum. Ve okumayı çok istiyorum inşallah başaracağım herşeye rağmen
Cevap sahibi+1 yılRica ederim, inşAllah. Ama dediğim gibi, kendi kul hakkına girme, kendini savun. Arkanda alemlerin Rabbi var, korkma.
Soran+1 yılAsla korkmayacağım, söz veriyorum. İyi günler 😊
Cevap sahibi+1 yılsevindim, sana da 😊
+1 yılKızım, vefa borcu vs yok.
Sana baktıysa, o da annelik duygusunu tatmin etti. Karşılıklı oldu her şey.
Belli ki, eksikliğini seni aşağılayarak gidermeye çalışıyor. Buna müsaade etme.
Cimer e yaz durumu. İncelemeye alırlar.
Sıkıntı varsa da çözüm bulurlar. Yoksa kimseden fayda gelmez.
Önünde 2 yol var
1. Cimer üzerinden devlet
2. Sen, kendin çözersin
BBaşkasıdan çare bekleme
04 Yorumla
Soran+1 yılArtık ailemin üstündeyim nüfusta yani devlet bişey yapamaz. Dediğim gibi çok çaresizim beni süreli aileye şikayet ediyor herkes bana kocaman 50-60 yaşımda insanlar seni döveriz kardeşimizi üzersen seni barındırmayız diyorlar. Lisenin bitmesine 2 yıl var sabredeceğim başka çarem yok
- +1 yıl
Ne alaka canım. Sen yaz cimer e. Aksi halde intihar etmeyi düşünüyorum diye. Bak nasıl müdahale ediyorlar
Soran+1 yılAma şikayet edemiyorum çok vicdan azabı çekerim kendimi tanıyorum başka bi yolu yok mu
- +1 yıl
Şikayet etme, kendini korumak için yazıyorsun. Kendini neden feda edeceksin ki?
Tanrı seni (insanı) başkalarına feda etmek için yaratmaz. Kendini yücelt diye yaratır.
İnsan kendini sadece yaradana feda edebilir... o kadar...
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
17Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılİşe girip çalış kendi hayatını yaşa gadası
20 Yorumla Bak gülüm senin bakış açını değiştirmen lazım Evlatlık olabilirsin ama kimse ailesiyle dört dörtlük yaşıyor diye düşünme Annene değer ver kıymet ver Bak ne olursa olsun seni evladı olarak almış sana bakıp dünyanın kötülüğünden koruyor
14 Yorumla
Soran+1 yılBen annemi seviyorum ona olan borcuma asla ödeyemem ama yaşadıklarım hepimizi yıpratıyor
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim ☺️
+1 yılZaten reşit değil misin daha yurda gidemezsin, çalış kendi hayatını kur sevgili yap evlen onunla yaşa vs
34 Yorumla
Soran+1 yılO işler öyle kolay olmuyor daha lisedeyim
- +1 yıl
Bir senen kalmış idare edeceksin
Soran+1 yılEvet idare edicem artık
- +1 yıl
😉😉
+1 yılPsikolojik siddet bu git suc duyurusunda bulun. Annen baban yok anladigim kadariyla bide durumunuz biraz kotuyse uni zamani yurda yerlesme olasiligin var
04 Yorumla
Soran+1 yılAnnem bana yıllarca baktı ona vefa borcum ama bunu yapamam babam vefat etti annemle anlaşamıyoruz yorumlarda bahsettim çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
Yahu ne vefasi allah askina. Seni evlatlik olarak aldiysa bi zahmet bakip buyutsun. İstese seni evlatlik almazdi dimi. Zorunda degil hani. Sen daha bu uzulmesin su uzulmesin diye hareket edersen olan sana olur. Zaten hapisede atmazlar uzaklastirma gibi bisey verirler. Bir sure ayri kalirsin sonra kendi isteginle gidip gorursun. Yetiskin bi bireysin artik
Soran+1 yılÇok haklısınız. Ama dediğim gibi bana yıllarca annem baktı hala herşeye rağmen annem diyorum. Ama kurtulmak da istiyorum ama böyle olmaz çünkü annemin çevresi geniş eğer şikayetçi olursam beni öldürürler bile herşeyi yaparlar
- +1 yıl
Korumaya alirlar seni. Ayrica o kdr ileri gidemezler
+1 yılİlk öncelikle çok ama çok üzüldüm Allah yardımcın olsun inşallah iyi bir insan karşına çıkar
32 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim inşallah herkes çok mutlu olur ve her şey için en hayırlısı olur
- +1 yıl
Amiin
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence istismar edecek birini arıyor, izin verme. Sen de onu aşağıla, sen de çarp bir tane suratına..
10 Yorumla
+1 yılYa ayrıl git. Kafanda o düşünce varsa o senin kurdun olur kemirir
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 859 cevap paylaştı.
+1 yılKendine bir hayat kurman lazım yani. Otuz yaşındayım bende de durumlar aynı. Hayat zor.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı. Öz annesi olup anlaşamayanda birsürü insna var senle alakası yok yani yıldızların uyuşmuyodru
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı. küçükken de mi böyleydiniz, küçükken sana şiddet uyguladı mı o kadın?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır annemin üstüne geçince başladı
+1 yılBen evlatlık değilim ama yinede anlaşamıyorum. Üvey evlat gibi davranıyor😂
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü bi durum
- +1 yıl
Dövmez beni ama psikolojik şiddet diyelim.😂
Soran+1 yılBende her ikisinde var
- +1 yıl
Ne yapmayı düşünüyorsun
Soran+1 yılBilmiyorum inanın
- +1 yıl
Kaç yaşındasın.
Soran+1 yıl18
- +1 yıl
Güzel bir üniversite kazanmaya çalış öyleyse kurtulursun
+1 yılÇok üzüldüm Allah yardımcın olsun. Bence üniyi farklı bi şehirde kazan git ve tek yaşananın çaresine bak. en azından kafan rahat olur. Baban nasıl biri peki?
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUmarım hayatında başarılı olursun
Senin gibi bu zor durumda olan kimseler ellerinde hiç bir ihtimal olmadığı için tarikat gibi kurumlara kaptıralabiliyor dikkat et derim bu konuda11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHatalı ve kırıcı olduğunu düşündüğüm bi yorum olmuş kırdıysam eğer kusura bakmayın lütfen özür dilerim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence hata sende ama şimdi sana anlatsam asla hatani kabul etmeyeceğini biliyorum o yüzden kendimi yormak istemiyorum. Bakış açını ve davranışlarını değiştir.
10 Yorumla
+1 yılKimse sana bunu yapamaz kendi annen bile olsa evlenmekte bir çözüm değil hemde yaşında çok küçük daha evlilik için en iyisi ünversite bahanesi ile uzaklaşman
21 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite için daha 2 yıl var okula 2 yıl geç gittim ama başaracağım elimden geleni yapacağım
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılsosyal hizmetlere gidip konuş durumu anlat şiddet önemli devlet alır senşi
00 Yorumla Yaşın büyük olsaydı evlenirdim seninle. En ağzından yuva olurdu
00 YorumlaOkuyup, meslek sahibi olup, evlenmekten başka yapacak bişey yok!
20 Yorumla
+1 yılşikayet etmen lazım, ya da ekonomik özgürlüğünü alıp kendi başına yaşaman
10 YorumlaDers çalış üniversiteye git
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sen ayrıl evden yaş kac
117 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşımdayım ama lisede okuyorum. Çok düşündüm kaçmayı bırakıp gitmeyi ama param yok bişeyim yok tek başıma ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılBen hep okuma hayali olan biriydim ama artık evlenip kurtulmak istiyorum hayatımdan da herşeyden nefret ediyorum
Soran+1 yılEvet annemden kurtulmak için ama hep okumak istemiştim ama olmuyor yapamıyorum. Psikolojim bozuldu annemden kurtulmak için birine bahsettim aşağıda kuzenimin bana ilgisi var onlardan da kurtulmak için yapıcam
Soran+1 yılİnanın evliliğe hep karşıydım ama başka bi yolu yok çok çaresizim
Soran+1 yılEvden kaçınca gidecek yerim yok ne yapacağım ki
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılAnlamadım
Soran+1 yılNeyi görmem gerekiyor ne notu anlamadım
+1 yılSende sov mk karisina
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖz anne babanı bulsan
15 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum onları
Cevap sahibi+1 yılNeden
Soran+1 yılBeni bırakmış insanlara dönüp bakmam bile
Cevap sahibi+1 yılBi kere burada bacaklarında ki morlukları paylaşan senmiydin çok üzüldüm adına bende hala annemden siddet goruyorum ara ara
Soran+1 yılYok o ben değildim
+1 yılBir işe gir çalış. Annenle evde kalma.
01 Yorumla
Soran+1 yılOkula gidiyorum hafta içi yani hafta sonu için iş bakıyorum umarım bulurum
Annen le bu konuyu konuştun mu?
110 Yorumla
Soran+1 yılEvet defalarca konuştum artık birbirimize saygımız kalmadı annem bana ağzı alınmayacak şeyler söylüyor aile içi çok şey yaşadık mesela annemin çocuğu gibi sevdiği yeğeni vardı erkek 30 yaşında evli beni seviyor benimle yakınlaşmaya çalışıyordu anneme bunu söyledim artık her şey daha çok karıştı. Bana, sen geldin bu ailenin düzeni bozuldu Çok yaşa, şerefsi ve daha birçok şey. Bi ara kendimi öldürmeyi düşündüm ama bu çözüm değil
Soran+1 yılYa yemin ederim aynı şeyi bende söyledim almasaydın dedim bana diyor ki benim psikolojimi bozdun, anne beni gönder yurda ver dedim elaleme laf vermem diyor diğer arkadaşlara da bahsettim yorumlarda inanın ben evliliğe en karşı insandım ama şimdi çaresizlikten ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılSevgilim yok. Çocukken tacize uğradım erkeklere çok yaklaşamıyorum. Çok çaresizim
Soran+1 yılİnşallah Allah büyüktür. Ya kusura bakmayın sizi rahatsız etmek istemem benden büyüksünüzdür belki ama erkeklere karşı mesafeliyim derdimi anlatbiceğim kimsem de yok sizin için de sorun olmazsa bazen sizinle konuşabilir miyim
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok sağ olun
+1 yıl18 yasna qelmissin artk kendi hayatnı kurabilirsin
19 Yorumla
Soran+1 yılAma daha lisede okuyorum 2 yıl geç gittim okula üniversite için parayı annemden almak zorundayım ama ondan para istemediğim için üniversite okumak bile istemiyorum asker olmak istiyorum ama 160 boyum olamıyorum
- +1 yıl
En mantıklısı hayrlı bi kısmet bulup evlenmen
Soran+1 yılMaalesef artık tek çarem kurtulmak istiyorum ama eğer genç yaşta evlenirsem hayatım boyunca annemin yüzüne bakmıycam hatta düğün bile yapmam onula görüşmeyeceğim
- +1 yıl
Öz annen değil zaten qercek annen baban nerdeler biliyonmu
Soran+1 yılBabamı bilmiyorum annem de başkası ile evlenmiş çocukları olmuş beni istemiyor başka bir hayatı var
- +1 yıl
Sende kendi hayatnı kur
Soran+1 yılBunu yapamam ki param yok hiçbirşwyim yok nasıl yapıcam ne yapacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
Ne yapacaksn
Soran+1 yılİnanın bilmiyorum çok çaresizim çalışmak istiyorum dedim anneme hayır diyor beni kendine bağlamak istiyor hafta içi okul var hafta sonu yapabileceğim bir iş bakıcam tuvalet bile yıkarım yeterki para kazanayım
+1 yılKadın sığınmaya git
04 Yorumla
Soran+1 yılAma okumam istiyorum
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun sen
Soran+1 yılBalıkesir de
- +1 yıl
Konuşmak ister misin?
baban?
07 Yorumla
Soran+1 yılBabam vefat etti 3 yıl oldu
Soran+1 yılİsmimi söylemek istemiyorum
Soran+1 yılEvet de siz nerden biliyorsunuz
Soran+1 yılHayır
Şikayet et
03 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz nankörlük edemem ne olursa olsun bana 12 yıl baktı ne yaparsa yapsın
Soran+1 yılÇok haklısınız ama şikayet edersem beni burada barındırmazlar gidecek bir yerim de yok
+1 yılOkuyor musun
015 Yorumla
Soran+1 yılLisede okuyorum 2 yıl geç gittim
- +1 yıl
Peki sen ne yapmayı palnliyorsun
Soran+1 yılHayatım boyunca en nefret ettiğim şeyi yapıcam kurtulmak için evlenmeyi düşünüyorum
- +1 yıl
Evlenmek çözüm mü o kişile de anlaşamazsan
Soran+1 yılEvet bazen bunuda düşünüyorum çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum
- +1 yıl
Okulunu bitir iniversitene git
- +1 yıl
Bekle sabret nerelisin
Soran+1 yılBalıkesirliim sabrediyorum ama artık çok yoruldum
- +1 yıl
Yaa kafanı dağıt bireyler le ugras
- +1 yıl
Seni bukadwr bunaltan şey ne
Soran+1 yılAnnem, yaşadıklarım çocukken tacize uğradım şimdi benden yaşça büyük evli kuzenim bana ilgi duyuyor annemle aram çok kötü sürekli evlatlık olduğum yüzüme vuruluyor
- +1 yıl
O nasıl bir hayat yaa
- +1 yıl
Uzak dur kuzan8ndrn annene yapicak bsiey yok birwz çeki eksin bence
Soran+1 yılMaalesef bu yaşıma kadar yaşayabildiğime şükrediyorum
- +1 yıl
Anlatmak istersen dinlerim sana iyi gelecekse
- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılŞikayetçi ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlen !
09 Yorumla
Soran+1 yılAma hayalim hep okumaktı
Cevap sahibi+1 yılOku sen de… ergenliğe girerken dedin mı dur … ergenliğe giremem sınavlarım var… evlilik okumaya mani değil doğru kişiyle daha güzel okursub
Soran+1 yılAma doğru kişi yok hadi diyelim evlendim o kişinin beni okutup okutmayacağını nerden bilicem
Cevap sahibi+1 yılBaştan konuşacaksın….
Anneciğim üzerimde emeğin çok …. Ben evden hayırla gitmek istiyorum…. Evlenme vaktim geliği için artık huzursuzluk çıkıyor….
Doğru bir kişiyle beni çok sevecek okumama… bana saygı duyacak … düzgün biriyle evlenmek istiyorum de…
Bulurlar birini
Soran+1 yılAnnemle eğer evlenirsem hayatım boyunca görüşmeyeceğim onun yüzüne bile bakmam onun bulduğu biriyle asla evlenemem
Cevap sahibi+1 yılBu doğru değil annenle güzel ayrıl…. Duasını al … happy end yap… sonra mesafeni koy kendini koru… ama güzel ayrıl… akıllı kız isen
- +1 yıl
Happy end🤨
Cevap sahibi+1 yıl@adsıztabiki yanlış bişey mi yazdım? Ne alaka?
- +1 yıl
Yo, sorun yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl evden
00 Yorumla
+1 yılKac yasindasin
00 Yorumla
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer