Kayınbabam çok kaba, bunun yüzünden ilişkimi bitirmem saçma mı olur?

Arkadaşlar kayınbabamı iki kere gördüm totalde iyi gibi duruyordu ancak şu düğün işleri girince uslupsuz agzına geleni söyleyebilecek biri oldugunu farkettim babamla konuşmasına şahit oldum. sinirden ağladım babam naif terbiyeli namazlı karıncayı bile incitmez okumuş biri ses etmedi. ben şu an kararszım düğün yapmak konusunda nikah kıyıldı. siz olsaydınız ne yapardınız kayınbaba yüzünden bitirirmiydiniz cünkü ilerisini kestiremiyorum uzakta yasıcaz ama akraba oldu sonuçta. eşimde ii gibi gözüküyor ama ya babasına cektiyse:(annem dünden razı bırakmama

Kayınbabam çok kaba, bunun yüzünden ilişkimi bitirmem saçma mı olur?
Cevapla