Kocamın kardeşi yani kayınbiraderim bana çok saygısız napmalıyım?

Sırf abisinin karısı oldugum icin susuyor ama abisi olmadı mı yüksek yüksek sesle konuşuyor benimle kac kez kavga ettim ben senin büyüğünüm dogru konuş diye kayınvalidemle bisey konusuyoruz lafın icine giriyor karı gibi sana demedim diyorum yok böyle olur mu şöyle olur mu falan filan diye devam ediyor üzerime giydigim kıyafete kadar yorum yapiyor benim karım olsa ben şoyle yaparim böyle derim git karın olunca ona de o zaman diyorum bende gecen mutfagi toplamadim kayinvalidemlerde cocugum durmadigi icin mutfaga gecmis söyleniyo yok böyle gelin mi olurda mutfak duruyoda benim mazeretim var benim cocugum var onunla ilgileniyorum anan var anan toplasin napiyim yani sal ak şey ya bi evlensin o zaman görücem ben onu valla bezdiririm hayattan karısını görür gününü
Kocamın kardeşi yani kayınbiraderim bana çok saygısız napmalıyım?
Cevapla