Aile & Toplum Üniversite de zararsız yere dayak yenir mi arkadaşlar arasında? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Yurtta kalırsam falan Üniversite de zararsız yere dayak yenir mi arkadaşlar arasında? Cevapla Üniversite Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ahmossistebe Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl bir şey yapmazsan bir şey yapmaz kimse ama yinede dikkatli ol herkese güvenme 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Mesafemi korumalımiyim Yorumla ahmossistebe +1 yıl Evet ama herkestende soğuk olma yinede sadece güvendiklerinle samimi ol Yorumla Soran +1 yıl Kızlar çok kıskanc bilmiyorum. Arkadaşlarini kıskanırlar Yorumla ahmossistebe +1 yıl Doğrudur valla kız olmadığım için bilemiyorum Yorumla
Furkan_Geri_Döndü Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Hiç kavga görmedim 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bazıları ortam bozar dedi Yorumla Furkan_Geri_Döndü +1 yıl Yalan bunlar Yorumla
furkanfurkii Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Kavga bile olmaz 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl bir ortam ünv Yorumla furkanfurkii +1 yıl Gidince görürsün şu an bile içimden çok küfür ettim Yorumla furkanfurkii +1 yıl Bitsede kurtulsam ya Yorumla Soran +1 yıl 4 yıl geçer mi Yorumla furkanfurkii +1 yıl Sürekli bi derdin olduğu için çok hızlı geçiyor Yorumla Soran +1 yıl Tek amacım hayalim inşallah kimseyle derdim yok kavga sevmiyorum Yorumla furkanfurkii +1 yıl Üniversitede hocanın keyfine göre hareket edince anlarsın kim dertli kim dertsiz Yorumla
Lavander998 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yool 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum ilk defa gidicem Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bir şey yapmazsan bir şey yapmaz kimse ama yinede dikkatli ol herkese güvenme
Mesafemi korumalımiyim
Evet ama herkestende soğuk olma yinede sadece güvendiklerinle samimi ol
Kızlar çok kıskanc bilmiyorum. Arkadaşlarini kıskanırlar
Doğrudur valla kız olmadığım için bilemiyorum
Hiç kavga görmedim
Bazıları ortam bozar dedi
Yalan bunlar
Evet
Niye
Kavga bile olmaz
Nasıl bir ortam ünv
Gidince görürsün şu an bile içimden çok küfür ettim
Bitsede kurtulsam ya
4 yıl geçer mi
Sürekli bi derdin olduğu için çok hızlı geçiyor
Tek amacım hayalim inşallah kimseyle derdim yok kavga sevmiyorum
Üniversitede hocanın keyfine göre hareket edince anlarsın kim dertli kim dertsiz
Yool
Bilmiyorum ilk defa gidicem