Zeka mi? Guzellik mi?
Zeka
Guzellik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zeka mi? Guzellik mi?
Herkes gibi normal bir zeka da olsun yeter. Zaten canımsın olsun kimse istemez ama çok zeki de olmasın. Güzel olmasını hatta çok güzel olmasını isterim. Ama bu sadece bir istek , bana kesin gelir ve ya ben kesin bulurum diye de kesinlikle bir iddiam yok.
İlk güzellik ikinci zeka yani güzelde zeka ararım. Çirkin ama akıllıyla işim olmaz. Gözüme hoş gözükmeli. Lezzetli ama bulamaç gibi duran yemek misaline döner diğer türlü
Cevap
16Cevap
Benim için zeka ve iç güzellik cazibesi son zamanda dış güzelliğin biraz önüne geçti, tam olarak ne aradığımı bir kızda görerek anladım.
Zekasını beğendiğiniz birinin görünüşünü merak etmeyin. Sözüne ithafen güzellikten ziyade zekaya bakarım.
Güzellik önemli nasıl olsa evlenme niyetim yok.
Kimsenin sadece bir özellikten etkilenip aşık olduğunu sanmıyorum🙂
Öncelik her zaman güzelliktir. Sonuçta güzel bulmadığını biriyle ilk iletişimi kurmak istemezsin
Zeka ama bizim türk kadınlarında pek yok heralde sevgili seçimlerini görünce
Guzellik daha önemli bence
Zeka da lazım tabi.
İkisi de tek başına olmaz ya
Sen hangisisin zeki mi güzel mi? 🙂
Zeka
Zeka
zeka ve entellektüel birikim
İlk güzelliğe bakarım çünkü
Zeka tabiki
Zeka net.
Laftan anlaması
Güzellik önemli
Zeka
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?