Annem neden benim hiç gelişmemi istemiyor?

Annem bi gıda fabrikasında yetkili gibi bişey ne olduğunu ben de anlamadım henüz. Ben şimdiye kadar hiç annemden ayrı çalışmadım 24 yaşındayım. Hep beni çalıştığı yere sokuyor paramın da yarısını alıyor. Ben hala iş başvurusu nasıl yapılır ne denir hak nasıl savunulur iletişim nasıl kurulur nasıl arkadaş olunur bilmiyorum hepsini benim yerime o yaptığı için. Ben şimdi bi kafeye restorana vs. Girip garsonluk yapmak istiyorum. Bitane ilana yazdım görüşmeye çağırdı, iki vardiyalı burası bizim eve de biraz uzak şehrin merkezinde de değil o yüzden çalışacak birini bulamıyorlar sanırım. 10 gündür ilanı yeniliyorlar. Şimdi tutturmuş sen nasıl gidicen nasıl gelicen parası az bu işin nesini beğenmiyon bilmem ne diye. Benim derdim parası falan değil zaten. Kendi başıma bir iş başarabilip kendi başıma insanlarla konuşabilmek. Kendimi ezik hissediyorum artık çocuk gibi kim bana ne dese o cevap veriyor herşeyime karışıyor utanıyorum.
Annem neden benim hiç gelişmemi istemiyor?
Cevapla