Çıkarcı komşularınızla nasıl baş ediyodunuz?

Depremzadeyiz komsumuz her dakka bizde pat içeri girip duruyor bahce katında oturyoz misafirimiz var pat içeri giriyor mesela dayım vardı köfte yapıyordu annem komsuda bizdeydi oturdular köfteyi beklediler yediler beni gezdir dedim taksi parasını yemek vs herseyini ben ödedim hastaneye gidiodum özele depremde ayaklarımda sorun var gülüp laf sokuo zenginsiniz siz diyor ablam geldi memleketten bizdeler gün boyu klima taktırdık açsanıza diyor dolabı açıyor su içiyor ama ben evlerine gidemiyorum çagırmıyor çagırısa kahve oda zorla sizce amaçları ne

Çıkarcı komşularınızla nasıl baş ediyodunuz?
Cevapla