Siz kötü müsünüz yoksa sevgiye mi muhtaçsınız?

"Dünya'da kötü insan yoktur, sevgiye muhtaç insan vardır." Nedense bunu demek geldi içimden. Bazen en kötü olan insanlar için bile rahmet dilemem beni kötü biri yapar mı bilmem ama bu dünyada belki de şu an en nefret ettiğim kişi TRE'dir ona bile üzüldüğüm oluyor. Cehennem ateşi bambaşka bir şey çünkü ve onun bile yanmasını istemiyorum. Bilemiyorum belki de kötü olan benimdir. Hiçbir fikrim yok.

Sizin bu konuda kendi hakkınızda düşündükleriniz neler? Kötü müsün? Yoksa sen de Joker 🃏 gibi sadece sevgiye muhtaç mısın?

Dipnot: Joker'i 🃏 çok seven bir dostum var. Bu soruyu ona armağan ediyorum🥳🥳 @любовь. İsmini kullanmamdan rahatsız olursun diye yazmadım ama istersen güncellemeyi bunun için kullanabilirim ponçik🙃😌
Güncellemeler
+1 yıl
Öyle bir insanım ki hiç bilmediğim bir dilin alfabesinde klavyeyi bile kıpırdatmadan hiç tanımadığım bir üyeyi etiketledim. Önce bunun için bir alkış almalıyım😂😂 Neyse konuya gelirsek etiketin asıl sahibi @Barış_LonelyForever en büyük Joker hayranı ve en iyi dost seçildin hadi gene iyisin ponçikkk🥳🥳🥳😂
Siz kötü müsünüz yoksa sevgiye mi muhtaçsınız?
Cevapla