Aklıma geldide en güzel şarkılar, filmler, aşkları , güzel zamanları tüketip Z kuşağına arabesk rap , küfür ve isyan dolu müzikler , Hard kapitalizmin kucağına atılmış alışveriş çılgınlığı , sosyal medyada reels ve story yarışması bırakmışız gibi hissediyorum.
Hele x kuşağı ! .. kadın programlarında cahilliğin ve show uğruna rezilliğin kitabını yazıyorlar. Bu durum düzelirmi? Sizin yorumunuz nedir?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence yok
Ben tam tersi düşünüyorum Z kuşağı her şeye açık çoğu eski şarkıya bizimle eşlik ederler tabi o küfürlü şarkılara da eşlik ederler tan tersi yeni nesil şöyle böyle diye habire yargılayan biziz 😂
sonunda mantıklı düşünen biri sizin zamanınızda da eskiler size öyle derdi yani bu döngü bizde şimdi yeni nesile öyle diyoruz değişmez o döngü
Ben hiç yargılamadım aksine bizmi böyle yaptık diye kendimizi sorguladım
@Quratex o konuda ben hep büyüklerden övgü almıştım. Benim kuşak hep mafya oldu.🤣