Teyzem hala kitaplarimi getirmedi napmam gerekir?

Arkadaslar 18 haziranda 2 kitabimi teyzeme verdim 3 agustosta mesaj yazdim benim icin onemli kitaplar getirmeyi unutma arkadaslarim hediye etti unibersite zananlarinda manevi degeri var gibisinden kitap konusunda takintiliyim ne zaman getirceksin diye yazdim getirecegim dedi ama 2 ayi gecti sanirim daha henuz bitirmedi neredeyse 2,5 ay oldu napmam gerekiyir ki alayim verdigime pisman oldum zaten ben vermek istemedim ama kitapligima dadandi getirecegim biraz uzub surebilir dedi 6 bana sana getirecegim takma merak etme diyor ama 2,5 ay oldu nerdeyse ortada kitap yok ve hen diger kitaplarimi okuyamiyorum kitap olmus 200 300 tl biri nietche agladiginda digeri sadakat kaldi ki sadakat kitabini okumamistim :(

Teyzem hala kitaplarimi getirmedi napmam gerekir?
Cevapla