Okulda yaşadığım korkunç şey sonucunda ne yapmalıyım?

Merhaba şu an 18 yaşındayım, ve size bir ola anlaticam ben çok güzel bir kızım yani tüm çevrem böyle söyler küçükken yani 13,14 yaşındayken okulda beden dersindeydik ve sinifimizdaki erkekler hep benden hoslaniyorlardi amma sapıkça bir hoşlanis beden dersindeyken menim kalçamı ellediler ve ben on an bir şey anlamiyordum ve bende hiç bir şey söylemedim ve bu olay tekrarladı dupe duz taciz bunları şimdi anliyorum utanıyorum kendimden iğreniyorum sizce onların aklında kötü bir kadın olarak kalmışmıyımdır? Yoksa unutmuşlarmidir?

Okulda yaşadığım korkunç şey sonucunda ne yapmalıyım?
Cevapla