Kadınlar talep edilendir. Talep edenler ise erkeklerdir. Eskiden kadının eş seçimi hakkı yoktu eğer erkek güçlü ve nüfus sahibi ise maddi gücünün ya da otoriteritesini kullanarak kadını alırdı. Tabi kadınların da değeri güzellik, servet ve soyluluk gibi doğuştan sahip olduğu değerlere göre değişirdi. Şimdi ise dengeler değişti ve kadının da artık eş seçebilme hakkı var. Kimisi parasını çok bulduğu erkeği alır, kimisi yakışıklısını alır, kimisi güvendiğini alır.
Kadın kör, topal, şişko, canım, eğitimsiz vs ne olursa olsun talep edilendir. erkekler sevişmek için talep eder, evlenip aile kurmak için talep eder, yalnız ölmemek için talep eder. ama hep talep eder. kadına sadece bu fazla talep karşısında ''seçim yapmak'' kalır. yani bir kadın eğer istiyorsa asla yalnız kalmaz.
Hal böyle olunca da kadınlarda bir ego patlaması kaçınılmaz olur :) en azından benim şahsi düşüncem bu yönde...
Kadın kör, topal, şişko, canım, eğitimsiz vs ne olursa olsun talep edilendir. erkekler sevişmek için talep eder, evlenip aile kurmak için talep eder, yalnız ölmemek için talep eder. ama hep talep eder. kadına sadece bu fazla talep karşısında ''seçim yapmak'' kalır. yani bir kadın eğer istiyorsa asla yalnız kalmaz.
Hal böyle olunca da kadınlarda bir ego patlaması kaçınılmaz olur :) en azından benim şahsi düşüncem bu yönde...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer