Kadınlardaki bu yüksek egonun sırrı nedir sizce?

Kadınlar talep edilendir. Talep edenler ise erkeklerdir. Eskiden kadının eş seçimi hakkı yoktu eğer erkek güçlü ve nüfus sahibi ise maddi gücünün ya da otoriteritesini kullanarak kadını alırdı. Tabi kadınların da değeri güzellik, servet ve soyluluk gibi doğuştan sahip olduğu değerlere göre değişirdi. Şimdi ise dengeler değişti ve kadının da artık eş seçebilme hakkı var. Kimisi parasını çok bulduğu erkeği alır, kimisi yakışıklısını alır, kimisi güvendiğini alır.

Kadın kör, topal, şişko, canım, eğitimsiz vs ne olursa olsun talep edilendir. erkekler sevişmek için talep eder, evlenip aile kurmak için talep eder, yalnız ölmemek için talep eder. ama hep talep eder. kadına sadece bu fazla talep karşısında ''seçim yapmak'' kalır. yani bir kadın eğer istiyorsa asla yalnız kalmaz.

Hal böyle olunca da kadınlarda bir ego patlaması kaçınılmaz olur :) en azından benim şahsi düşüncem bu yönde...
Kadınlardaki bu yüksek egonun sırrı nedir sizce?
Cevapla