Konya yobaz derlerdi. Ama öyle değilmiş. Neden öyle bir algı var?

Gece hayatı iyi. İnsanlarının muhabeti sarıyor. Her şehirde ne kadar kuhafazakar varsa burada da o kadar var.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Konya yobaz derlerdi. Ama öyle değilmiş. Neden öyle bir algı var?
Cevapla