Bence yaşlıların sosyalesecegi dernekler olmalı sizce?

Yaşlılarında sosyalleşmeye hakları var can sıkıntısından 112 arayan mi dersiniz karakolu arayan mi onlarında bir derneği olmalı

Güncellemeler
+1 yıl
Acaba ben kursam olur mu 😅
Bence yaşlıların sosyalesecegi dernekler olmalı sizce?
Cevapla