Sizcede oyle değil mi acaba sadece buraya ozgu biseymi bu yoksa yaşlılar mı genel anlamda çok hadsiz?

Kocaelinde okuyorum izmitin yaşlıları neden bu kadar çekilmez özellikle çarşıda pazarda bankada denk geliyorum çok hazırcevap ve kendini beğenmişler özellikle kadınlar. Esnafı bile bi tuhaf.

Sizcede oyle değil mi acaba sadece buraya ozgu biseymi bu yoksa yaşlılar mı genel anlamda çok hadsiz?
Cevapla