Sizce çok büyük hata mı yapmışım?

Mehir olarak nisanlimdan düğünde bana takılanları istedim kıyamet koptu iş bitti. Havuz sistemi işleri ortak tamam ama düğün salonunu kız ödemez veya artık ne yapacaklar da. Ben kendime harçlık yapacaktım onları telefon alacağım dedim epilasyona gideceğim annesi üç bileşik takacaktı onları alayim o zaman sadece dedim bir tanesini alabilirsin diyor sonra aradı onu da alamaz mısın göstermelik takacaklarmış düğünden sonra hepsini odada uzerimden alacaklarmis bu normal mi?

Sizce çok büyük hata mı yapmışım?
Cevapla