Arkadaşlar zina neden bu kadar normalleşti?

Kimse yanlış anlamasın yapanları kınamıyorum fakat daha bundan 20-30 sene öncesine kadar zina o kadar ayıplanan bir şeyken şimdi kız babaları bile erkek zenginse yapsın modunda. Ülke nasıl bu hale geldi. Herkes için konuşmuyorum isteyen istediğini düşünmekte serbest kimseyi kınamıyorum ve eleştirmiyorum da.

Güncellemeler
+1 yıl
Cidden bir kez daha anladım bu ülkede işin içine siyaset katmadan kimse bir şey tartışamaz olmuş maalesef. Şunu da anladım biraz da olsa dinden konuşmak isteyen herkes de malum parti taraftarı olarak görülür olmuş. Yusuf İslam'ın "kusursuz olan islamdır müslümanlar değil" sözünü hatırlatırım.
Arkadaşlar zina neden bu kadar normalleşti?
Cevapla