Akşamdan kalan pastayı ertesi gün kahvaltıda yemek 🤓

Akşamdan kalan pastayı ertesi gün kahvaltıda yemek 🤓

Afiyet olsun günaydın abla. ben misafir severim çünkü eğlenceli oluyor :D ama kafa dengi misafir olmalı bu yüzden de yakın arkadaşlarımın gelmesini isterdim bir gün. kahvaltı yapmak konuşmak güzel olurdu
Teşekkürler ablam günaydın 🎈
Gerçekten onu ben de severim özellikle mesela doğum günü kutlamalarında falan bir gün sonraya kalan pasta yemenin tadı bambaşka oluyor, misafir gerçekten sohbeti hoş olan insan olursa çok iyi bile çok sevilir tabii şu an ekonomik koşullarda insanlar eskisi kadar misafir kabul edemeyen bir de insanları da samimiyet kalmadı, yani bugün sohbet ettiğiniz insan yarın bambaşka bir kişilik olabiliyor insanların birbirine güvenir sevgisi saygısı iletişim diye bir şey kalmadı.
Bu arada afiyet bal şeker olsun sağlık sıhhat ve afiyetle yemenizi nasip etsin.
Rica ederim ne demek her zaman hadi teşekkür ediyorum
Benim için küçük çocuğu olan misafirler bir adım önde 😂 çok yaramaz değillerse bayılırım çocuklara. Özellikle de kız çocuğu olanlar favorim 😂 çok tatlılar 🥺🥰
yaş pastaya sevinmem şahsen 😀 geçen yıl doğum günümde elinde eklerler ile gelmişti evime arkadaşım seviyorum diye işte bana böyle misafirlikler ile gelin 😀
Çocukluktan kalma bi sevinç çok seviyorum 😄
hani bana 😀
Son dilimdi ki zatii bitti 😂
o zaman hemen kus onu 😒 benim midemde durmayacaksa seninkisinde de duramaz 😒
Höö kusuğumu yiyecek kadar seviyor musun beni 😍😍😂 yazarken kendimden iğrendim😂😂
kusmuğunu yemicem şimdi cidden kusturma beni 😂 sadece midende durmayacak kıskandım bende yoksa sende de olmayacak 😁
Ha ahahhsd bi an gerçekten sevildiğimi sanmıştım bu da gol değilmiş neyse 😂😂
böyle sevgi gösterisi mi olur kızım delirme 😂😂😂😂😂😂😂
Sevgiyi hissetme eşiğim çok yüksek 😂😂
bu kadar aslan buru olunmazdı 😂😂😂
Cevap
29Cevap
Kahvaltıda pasta sağlıksız ondan sonra neden kilo neden şeker hastası olduğunuz belli oluyor az biraz kendinize dikkat etseniz fit olacaksınız
O zaman sana helal olsun mücadeleci ruhuna aşık oldum 😂😂
Bence sevdiğin birileri değilse hiçbir keyifli yani olmuyor sanki😅
şu an görseldeki pastayla bakışmam büyük mutluluk nasıılll güzel🤣🤣🤣
Eve gelen misafirin en güzel yanı gidecek olmasıdır 😂
Evet gerçekten ertesi gün tadı daha başka oluyor bunu bir tek ben farketmemişim
Canım çekti yaaaa 🥲 evet gelen hediyeleri kullanmak yemekse yemek kiyafetse kıyafeti giymek vs
Sadece f. b. geldigi icin en guzel yanini yazmaya gerek gormuyorum 🤣🤣🤣
Akşamdan kalan pastayı ertesi gün kahvaltıda yemek Evet bu bir mutluluk çeşididir😅
Hareket olur. Farklı bir atmosfer olur. Değißik yemekler, kahve, çay, soğuk birşeyler gibi.
misafirin yemediği yemekleri o gittikten sonra yemek..
Yorgunluk, hizmet, temizlik olmasın psstayı ben kendim alır yerim 😂
Eğer sevdiğim bir insansa en güzel yanı benim için hoş sohbet ve eğlenceli zaman geçirmek
Eli boş gelmez bize gelenler çekirdek kola getirirler güzel oluyor mskzmsmz
Misafir için yapılan bir sürü ikramları sonradan gömmek
Çok bereketli oluyor sanki misafirle yenilen her şey 😄
Aynen 😄
Eli boş gelmemeleri. 😃
Hepsini yedin yani bravo 🥹
1 dilim kesmedi herhalde 😀
Sen varken Öyle bi güzelliğin çöpe gitmesi imkansız 😀
😬şey hımm höm yani öyle bi nimet çöpe atılmaz
Kötü bişey dememiş yicekse insan yesin demiş 😂
Yani söylenicek bir kelime değil aslında köylü işte ne diyim 😀 bende köye gittigimde biri bana niye geldin ln istanbullu bizim köye demişti, adamın yüzüne bi baktım tuhaf oldum gülünce bende güldüm 😀
Eve gelen misafirin hiçbir güzel yanı yoktur bence. Misafir pişmanlıktır, hele misafir çocuğu pişmanlığın pişmanlığıdır.
Çocuğunu eylemesi😅
Eve dağıtıp gidiyor puştlar ya 😔
Edebiyat öğretmenime sevgiler adam bana cümle kurmayı öğretememiş 😂
Benim misafirler normal değil ki nerede azman var benim arkadaşım hep malum evde bekar evi olunca 😂
Çocuğu olanlar var ama çocuğun gelişimi olumsuz etkilenmesin diye getirmiyorlar. Adam köpeğiyle geliyor düşün bak 😂 oturmuş kahve içiyoruz halının ortasında kocaman Arjantin dogo köpek yatıyor 😂
misafirin guzel yanı olmaz
sevmiyorum sevmek zorunda da degilim :/
Pastada güzelmiş🙃🙃😃
Bi çatal bırakırsın artık😃😌
Düşünmeden bırakınnn (((:
car car çene :D
3 Eylül'de benim pastam geliyor kıskanmadim
Yaşayacağımız belli değil ema sag ol
Hayat bu belli olmuyor
Bunu sadece ben yapıyorum sanıyordum 😁😁🥳
hoş sohbet ve muhabbetliyse ne güzel. diğer türlü çekilmez olabiliyor
Misafirin kim olduğuna ve nasıl geldiğine göre değişir
Dedikodu yapmak sjhs
Immh en güzel tatlı an 😅 afiyet olsun
Bulaşığa yardım etmesi
Gidecek olmalarını bilmem
Akşamdan kalanı sabah da yemek 😄
Ertesi güne kalan yiyecekler
Gelirken tatlı getirmesi olabilir.
Bu çok güzel oluyor gerçekten.
Uykumu getirmeleri 😄
belli bir saatten sonra gidecek olması :D
Güzel yemekler yapılır
Sonra neden evde kalıyoruz oluyor
Değil ben de değilim
Çok çeşit yemek, yeni yemek takımlarıyla tanışmak.
Düşündüm de yok herhalde ya
Güzel yanına denk gelmedm
Kahve içip sohbet etmek benim için...
Hızlı ev toplama
gitmeleri : )
Hahah ben sadece kahvaltı da yemiyorum
Umrumda değil misafir sevmem
Müsafire bağlı
😂afiyet
On numara olmuş
Hoş sohbet valla
Hiçbir yanı
Duası
gidecek olmaları
Ayri yemek
Gitmesi 😂😂
Gelip ve gitmemeleri 😂
gelmesin
Sohbeti
Ertesi gün gidiyor olması 😂😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?