Çevremden birisi bile bana nasılsın diye mesaj göndermiyor. Neden olabilir?

Merhaba. Üni wp sınıf grubuna üyeyim. Ben yine de kız olsun erkek olsun yakın hissettiğim arkadaşlara hallerini soruyorum. Ama arkadaşlar bana sormuyorlar. Tamam geçmişte hatalarım oldu bilerek bilmeyerek ama özür diledim. Tamam üniversitede yüz yüze utangaçlığımdan dolayı selam veremiyorum fakat utangaçlığımdan dolayı selam veremediğimi açıkladım. Özellikle erkeğim birisine yardım ediyordum hep. Ama bir kez yardım edemeyince o beni engellemiş sırf yardım etmedim diye. Not istemişti vermemiştim. Ama o da bana bazen yardım etmiyordu. Sadece bir kez yardım etmedim diye arkadaş engellenir mi? Bugün kızın birisine mesaj yazdım. Halini sordum. Ama o msjımı görmesine rağmen cvp vermedi. Tamam arkadaşlarla takılmadığım için çevrem yok diyebilirim. Ama yine de "iyiyim sen nasılsın" diye bir mesaj almak isterdim. İnsanlar artık anormalleşti. Kıza nasılsın diye sormak bile ayıp mı? Artık şaşırdım. Aile içinde de şakalarım bile ciddiye alınmaya başlandı. Aile içinde hakaret, tehdit, küfür etmeden bile sözlerim ciddiye alınıyor. Kaç kez gencim diye uyarmama rağmen davranışlarımda bir kusur aranıyor. Ayrıca bir şey alınca onlara da almak zorunda olduğumu hissettiriyorlar. Çünkü okumak zorunda olduğum için harçlığımı babam veriyor. Bunları düşündükçe çok kötü oluyorum. Babam babaannem ve ben kalıyoruz. Annemi arayınca işten gelince yemek yecem diyerek benimle telefonda konuşmak bile istemiyor. Bunun sonucu ya kötü olacak ya da psikoloğa gitcem. Psikoloğa gitmek bile çözüm değil. İnanın kötü durumdayım. Maddi olarak iyi durumdayım ama bu daha çok beni yoruyor.
Çevremden birisi bile bana nasılsın diye mesaj göndermiyor. Neden olabilir?
Cevapla