Siz bu sorunun nesini sevdiniz yaa. Öylesine sormuştum. Cevaplamayın artık😅😅😅
Köy, ilçe, il, büyükşehir! Hangisinde yaşamak daha güzel?
Siz bu sorunun nesini sevdiniz yaa. Öylesine sormuştum. Cevaplamayın artık😅😅😅

20 milyonun birlikte yaşadığı istanbuldan memnun musunuz?
gerçi 2 aylık su kalmış hadi gözünüz ayın yakında telef olursunuz ya susuzluktan ya da depremden
Köye gittiğimde o doğanın kokusu, esen rüzgarla gelen hafif üşüme hissi tarifi imkansız bir şey.
Yaz sıcaklarında gece 11-12 sularında üşüyor hırka giymek ne demek biliyor musunuz? 😍😅
Cevap
29Cevap
Büyük şehir bence
Günün sorusu olmuş KS anketleri sever bu tarz soruları da. Niye rahatsız oldun xd
Habire bildirim gelice. Bendede şu an sorulara cevap vericek enerjide yok ondan dedim😂😂
Aaa bildirim almayabiliyoduk dimi hiç aklıma gelmedi sağol😊😊
Ben büyükşehir insanıyım başka yerde yaşayamam.
Ocak 2023 de komple türkiyeye köyüme taşınacağım. 50den fazla ülke gezdim kültür gördüm. Benim için artık köşeye çekilme zamanı 😁
Benim çocukluğumun bir kısmı anneannemin köyünde geçti. Köy hayatının verdiği huzuru hiç bir şeye değişmem
Norveç Flam’de kalıyorum 3 aydır hayat budur diyebilirim 😇 haftada 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapıp geziyorum. Tam bir doğa harikası yere kapak attım.
6 ay vizem var insAllah bir 6 ay daha uzatabilirim …
Köyde veya küçük bir kasabada..
Kkööyy çok daha güzel nefes aldırıyor en azından
İmkanım olursa her zaman için resimdeki gibi küçük bir ilçede yaşamak isterim
Her şeye daha rahat ulaşmak açısından merkezde yaşamak daha iyi ama köyde de kafa dinlemek güzel.
Kayseri , eskişehir ve konya gibi orta düzeyde ki büyükşehirler de olabilir.
ailem yanımda olsunda rahat suya elektirige internete erisimim olsun sıkıntı yok nerde oldugumun
Köy sevdiğimiz yeşillik özlem duyduğumuz huzur dolu hayat köyüm
Sakin, rahat, huzurlu olur kanaatindeyim. Büyükşehirler sıkıcı bence...
Şehirlerde kimse kimseyi tanımıyor
Daha rahatsın
Köy gbi yerde büyüdüğüm icn büyük şehirde yaşamak istiyorum
Nüfusu kalabalık olmayan ve pahalı olmayan yerlerde yaşamak en güzeli
Köy sevmiyorum bugüne kadar sevdiğim köyler Mecidiyeköy ile Bakırköy idi
Milletin övdüğüne bakmayın köyden kentte yaşayamayız biz
Şöyle bi köy evi olursa ben okeyim
Herkesin hayali o çaktırma 😃😃😃
Böyle olmasa da köyde yaşamak isterim severim ben köyü dağı taşı
Hayallerin gerçek olur inşallah😊😊
Hayırlısı inş :)
Büyük şehir iyi fakat birde denizi varsa off miss.(Ankara'da YIM)
Köy yaşamını severim.
Sahil kasabası.
Büyük şehir her şey burada.
İlçede yaşamak isterdim
Yaşamayı bilene heryer guzel
Büyükşehirin küçük ilçesi 😊
Köy en güzeli kim ne derse desin
Görseldeki gibi bir yerde zevkle yaşarım
Ay metropol sevmem daha küçük şehirler
hep sövüyorum ama hala da kopamıyorum İstanbul'dan
Insanın olmadığı her yerde yaşamak isterim
3-5 seneye kadar herkes köye dönecek poncik. Bunu sen göreceksin
En güzeli köy bence :) Sessiz sakin huzurlu
Büyük şehir iyidir
Köy yaşantısını tercih ederim
Büyük şehirde imkan çok
İl...
İlçe
Orta büyüklükte il
Bodrumun kasabası 🤌
Köy bence ne kadar az insan o kadar huzur
Büyük şehir
Büyük şehir
Büyük
İlde yaşamak bence
Koyde tabiki
Köy yaşamak
İlçe güzel ki 🙃
Köy tercihim
Büyük şehir
İl daha güzel bence
Mağarada
Ayılar için ideal mekan tam senlik😉😉
Ben ayı değil panterim
Tabii kedicik öylesindir
🤣🤣
Evet komik
Büyük olsun
Köyde
kasaba
İlde
Kasaba
Koyyyyyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?