Keşke ablam/abim olsaydı diyormusunuz?

Evde herkes erkek ya kardeşlerim vs akraba desen kuzenlerin çoğu erkek , abi desen bi işe yaramıyor :D bıktım valla cici bici bi ablam olsaydı dertleşseydim konuşsaydık fenamı olurdu :D bundan yakınan var mı

Keşke ablam/abim olsaydı diyormusunuz?
Cevapla