Bu soruyu şu şekilde de sorabilirdin;
"4 yıldır beraberiz artık evlenme zamanımız geldi geçiyor bile son 1 yıldır ailelerimizi tanıştırmak istiyorum ama sevgilim buna yanaşmıyor benimle gönül mü eğlendiriyor sizce? Niyeti ciddi olmayabilir mi?"
(Hergün kaç tane soru görüyoruz bu şekilde)
Yani bence şükret ki ailesiyle tanıştırıyor ciddi bence ☺️
He koşullar senin için henüz olgunlaşmamışsa , birşeyler kafanda hala oturmamışsa, bazı şeylerden hala emin değilsen tanışmayı erteleyebilirsin tabi. Bu da normal bir durum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Eğer sen gerçekten tanışmak istiyorsan git ama kafamda soru işareti kalmasın ben gidip tanışmak istiyorum diyorsan bilemem ama 9 ay için baya erken sen Kendi ağzınla diyorsun erken olduğunu ve erkek arkadaşın seni neye dayanarak ailesi ile tanıştırmaya kalkıyor doğrusu hayret ettim gitmek istemiyorsan açık açık şöyle erken de zamani var de geçiştir
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 730 cevap paylaştı. Ailelerimiz tanışsın deseydi okey ama ailemle tanış demesi normal. Ciddiye bindirdiği anlamına gelmiyor bu. Bir erkek "Çıkayım 1 ay sonra ayrılırım" değil de "Gittiği yere kadar gitsin" diyerek sevgili olduğu herhangi bir kızı ailesiyle tanıştırabilir. Önemli bir şey değil bu pek bizim için.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErken, aynısını bana da yaptı. Arada güven bariyeri oluşsun ki her haltı yiyebileyim algısıdır bu. Güvenmemeni öneririm. Ailesi ile tanışmayı reddedince yüzük falan takmaya çalıştı kendi aramızda. Sonuç yine aynı. Gğven istiyorlar ki kendi istediklerini alsınlar.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
+1 yılBen Bir seneye yakın olmasından kaynaklı olarak erken olduğunu düşünmüyorum, eğer ki maddi imkanları da yerinde ise, belki de evlilik düşünmek istiyor olabilir, tabiki burada hiçbir şey için tek başına karar vermek yeterli değil, siz evlilik için hazır mısınız? Hem psikolojik hem manevi olarak, o yüzden güzelce konuştuktan sonra çözülmeyecek bir sorun olduğunu düşünmüyorum, bir yerde de takdir etmeniz gerekir, çoğu insanın böyle bir şey cesaret edemez.
00 Yorumlamillet sevgili yapayım evleneyim ailesine götürsün der sende bulmuşsun malı bunuyorsun. sen o çocuğu bırak takılmalık bişiey bak sana daha ugun olur ömür boyuda ailsiyle tanıştırmaz rahat edersin :D
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiliyormusun, tanıştıktan sonra baktın sapıtıyor yatmak falan artık anlarsın niyyetini bilki boş iş.. şöyle yap senle ciddi olduğunu anlamak için birlikde ceyiz bakmaya , gelinlik bakmaya gidin, biraz da para harcasın şundan aldır bunu evimizin köşesine koyarız dersin. Bir aksesuar olsun felan. Ciddi yani alıcak zaten. Ona ikimize ait küçük bir evimiz olsun mesajini da vermiş olursun. Sonda kızılçık şerbeti olmayın dimi🤣
01 Yorumla- +1 yıl
Ahahha teste bak :D
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence çok erken şöyle bi 9 yıl geçsin ondan sonra tanışın
43 Yorumla
Soran+1 yılİroni mi bu?
- +1 yıl
:/ evet dokunmayın çok fenayım
Oldu olmaya çocuk olmasını bekleyin...
Şaka bir yana zaten ciddiysen neden bekleyesiniz ki...
İşiniz varsa, evlenmeye bir engeliniz, yoksa zaten dokuz ayda yeterli bir süre fazlasıyla tanımak için00 Yorumla
+1 yılDemekki ciddi düşünüyor ya da şöyle bir şey var erkeklerin yeni numarası ailesiyle tanıştırıp senle ciddiyim ayağına yatıp her haltı yemek isteyende var bilemiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Vaaay ne kadar zekisin
+1 yılBen konuşalı daha bir ay bile olmamışken tanıştım yemek falan yedik fazla uzun sürmedi ayrıldık sonra kendi aileme de söylemiştim ikimizde ailelerimize mahçup olduk o yüzden ne kadar geç o kadar iyi, iyice tanıyın birbirinizi tam manasıyla tnıyamazsınız aynı eve girmeden ama huyu suyu çizgisi belli eder kendini 9 ay normal ama aranızda olan ilişkiye bağlı ne durumdasınız bilmiyoruz karşı taraf sizden olumlu etki almış ki acele ediyor iyi birşey bu hakkınızda hayırlısı olsun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılSizi gerçekten çok seviyor herhalde ama öyle bile bazı şeylerin tam oturması gerekir çünkü bu iş oyuncak değil sonrasında ikinizde üzülebilirsiniz...
00 Yorumla Önemli olan senin düşüncen. Hakkında tereddüt ettiğin konular varsa erken. Aikesiyke tanıştırmak istemesi güzel bir adım. Demekki ciddi düşünüyor. Sanki sen hazır değilsin gibi...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 722 cevap paylaştı. Aynı yaş gurubu büyük bir çoğunluk 1. ayda 7 ceddi ile tanışmak ister. Aynı yaş gurubundaki bu hanım kızımız ise erken değil mi diye sorar. Değişik bir nesil ile karşı karşıyayız sanırım :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. 1 seneye yaklaşmış 3 ay olsa sasirirdim.
Şimdi önümüzde 2 secenek var ya daha rahat davranmak adına bunu yapıyor.
Ya da gerçekten seninle ciddi.02 Yorumla
Soran+1 yılBenimle ciddi olduğunu söylüyor
+1 yılErken degil kesinlikle adam evlenelim dememis ki ahh bizim su turk kizlari😳 sadece tanismani istiyor abartma gec bile kalmissin.
10 Yorumla8 sene geçsin sonra düşünürsün, 12. senede tanışmaya karar verirsin , 18. senede tanışma olur, 40. senede de evlilk görüyorum
00 YorumlaÇocuk ciddi. Ha sen lay lay lom peşinde isen gitme. Eğer ciddi isen git ailesini tanı. Erken değil geç bile kaldın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılSizi Ailesi ile tanıştırmak Evlilik yolunda Ailesinden sizin için olur almak zor olmasa gerek Tabiki karar sizin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılTanış gitsin evleneceksiniz diye bir şey yok tanıştınız diye. Belki cinsellige giden yolları açmaya çalışıyor adam izle bakalım asıl derdi neymiş
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yıl9 ay gayet iyi bir süre. Hem de tanistirmasi hemen evleneceğiniz anlamına gelmiyor. Biraz rahat ol, git tanış.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı. 9 ay boyunca bir birlikteliğiniz oldumu cinsel manada
013 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılBen 24 o 26
Soran+1 yılBir şeyden kasıt nedir mesela?
Soran+1 yılBen evlilik düşünmüyorum şu an ama
- +1 yıl
Aile zaten sadece oğlumuz kiminle konuşuyor görmek istiyordur. ya da erkek arkadaşınıza sormuşlardır. seni hemen evlendirme moduna ya da yüzük takalım modunda sokacaklarını düşünmüyorum bi zarf atarlar hedefleriniz nedir gibi, kariyer peşindeyim gibi bir şeyler söylersiniz ekmeğimi elime almadan evlilik düşnmüyorum dersiniz.
Soran+1 yılOnun işi var benim yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılne güzel işte sana değer veriyor ailesiyle tanıştırmak istiyor siz kız milleti de değişiksiniz tanıştırmasa beni sevmiyor mu neden ailesiyle tanıştırmıyor dersiniz
13 Yorumla- +1 yıl
He valla
Cevap sahibi+1 yıl@Afrodit429067 valla alem bunlar :D
- +1 yıl
Ben kendi hemcinsimi anlamıyorum🤣🤣
Erken değil ciddiyetini gösteriyor sana
Sen eğer ciddi değilsen hiç oyalama00 Yorumla
+1 yılİyice birbirinizden emin olmadan evlenmeyin sonra bedeli çocuğunuz ödüyor
00 Yorumla
+1 yılAcele etme boş ver, sevgilin başkasınla evlenince harekete geçersin 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılDeğil bence gayet normal. Arkadaşım hemen tanıştırıyor mesela aile yapısıyla da alakalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana daha 1 aylık sevgilim bunu yapmıştı çok erken bence de. Ne gerek var önce birbirini taniyacaksin aile işin içine girince fitne fesat da giriyor maalesef.
00 Yorumla
+1 yılBen 9 ay sonra tanışmak istemezdim. Tabi biraz beklenti ile alakalı
00 YorumlaYaşa bağlı olarak normal olabilir üni mezunu ve kariyer sahibiyseniz mesela
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen ilk 3-4 haftada tanistim bin pismanim, bence 9 ay ideal bi süre. Evine gidip anne babasinin evliligini iyi gözlemle. Illa evlencen diye bir sey yok, git bak kesinlikle
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl9 ay erken mi? Hani daha 3-4 ay max 6 ay geçse erken diyebilirsin ama 9 ayın nesi erken? Ciddi düşünmene gerek yok ailesiyle tanışman için ayrıca. Her aileyle tanışan sonraki yaza evlilik planı mı yapıyor? Yerinde olsam sevinirdim çünkü demek ki seni takılmalık ya da öylesine bir ilişki kurduğu biri olarak görmüyor ve bence tatlı bir davranış.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada yaşım 45 değil 25 yaşındayım. Geri kafalı olduğum sanılmasın jskxlsldlskskd
+1 yılhayır bence erken değil demek ki seninle ciddi düşünüyor ki ailesiyle tanıştırmak istiyor
00 Yorumla
+1 yılAhhsjsjsj biz iki haftadır çıkıyoruz tanisatiralim mi dedik karşılıklı
04 Yorumla- +1 yıl
Biz biraz hızlı ilerledik çünkü ikimizinde içinde hasret var neden daha önce karşılama çıkmadın özlemi var
- +1 yıl
Bu yükselme ilişkisinden darısı başıma olur inşallah. Bir arkadaşım bu işler nasip kismet, senin kısmetin değilmiş o falan demişti. Ama ben onu tanidigimdan beri kısmetim gibi hissediyorum..
- +1 yıl
@Sinann07 o da olabilir tabi
+1 yılAranızdaki duyguları bilmeden biz erken mi değil mi neye göre, kime göre cevap verelim? :)
00 Yorumla
+1 yılBence normal yani ama sen emin değilsen erken olduğunu düşünüyorsan eğer kabule etme derim gitme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim kız arkadaşım 3 ay sonra annemle tanıştı. Eğer aranızdaki sevgiye inanıyorsan gayet olabilir. Samimi görüyor seni demek ki ve tanışmanı istiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEğer ciddi düşünmüyorsan ve evlilik olmayacaksa ne gerek var var tanışmana ya boş ver sonra ailesi karışacak ayırmaya çalışacak falan bir ton şey
03 Yorumla
Soran+1 yıl9 ay erken geliyor bana şu an evlilik düşünmüyorum o biraz ısrarcı
Cevap sahibi+1 yılBencede erken
Soran+1 yılCafeye gidicez yanımızda otursunlar çok kalmazlar diyor nasıl izah edicem
- Aile & Toplum konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yılCiddi birliktelik ise olabilir ya, her ilişkinin hızı farklıdır
00 Yorumla Nekar saçma sapan sorusu ailesini tanı et senin duygularını oynayan birisi çıksa arkasından ağlayıp ne sorusu sorarsın simdi 10 yıl sonrami tanistircakti ailesini millet 1 ay ailesini tanıyıp evlenenler var neyin kafasını yaşıyoruz sggggg
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBizimde yaklaşık 10 ay kadar falan yani annem ve annesi bizi biliyor hatta onun aile içindeki herkes biliyor babası hariç , normal yani
00 Yorumla
+1 yıl
sana kalmış kimine erken olabilir kimi insana geç olabilir buna en iyi kararı yine sen verirsin
mesela kimi insan ile 9 ay geçirirsin ama ailenle tanıştırmak istemezsin henüz ama kimi ile 9 ay geçer geç bile kaldim dersin00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani aile ile tanıştırmak illaha evlilik olacak diye değil. Ailesi merak etmistir seni, ya da seni tanımalarını istemistir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhislerine göre hareket et. en yakin sen taniyorsun onu.. benide 5 ay sonrasi tanistirmisti yemedigi b*k yoktu
00 YorumlaSende evlenme düşüncesi yok mu neden oyalıyorsun adamı, ben 2 hafta içinde tanıştırırım annemle sevdiğim kız bu derim.. Sen sanırım ayrılmaya kesin gözüyle bakıyorsun hatta aldatıyorsun onu.
129 Yorumla- +1 yıl
Paranoyak mısın
- +1 yıl
Kardeş sıkıntılı mısın
- +1 yıl
Sıkıntılı olduğu kesin zaten
- +1 yıl
@GİZEMBAASAK gerçekten ya bu paranoyak bir bakış açısı. Aileyle tanışıp yine oyalama olabilir, aileyle tanışmak her şeyin garantisi değildir. Hatta tanıştırdığı halde aldatıyor da olabilir, ailesi diğer kişiyi biliyor da olabilir. Her şey olabilir. Ben de paranoyakmisim 🤣🤣
- +1 yıl
Ben 3. Ayda tanıştım ailesiyle 4 yıl birlikteydik ayrıldık 2. ayda sevgili buldu ailesiyle tanıştırmadı ama sosyal medyada yaşıyor aşkını ailesi de görüyor ben bi daha kimsenin ailesiyle söz gününe kadar tanışmam fazla samimi oluyorsun fazla samimiyet yüzü eskitir
- +1 yıl
@GİZEMBAASAK aynen öyle. Tanissan bile çok beklentiye girmemek lazım, büyük anlamlar yuklememek lazım. Nikahı basmadigin sürece hepsi boş..
- +1 yıl
4 yıl da uzun zaman ya boşa geçmiş değmez biri için o zaman
- +1 yıl
Hele ki bu devirde. Artık insanlarla konuşmak yeni biriyle tanışmak çok daha kolay. O yüzden kimse elindekinin kıymetini bilmiyor, daha iyisini bulma peşinde herkes. Belki de evlenmedigin sürece böyle olması gerek. Evlenince artık tek kişiye sadakatin ömür boyu sürer..
- +1 yıl
@metinerdogru bence boşa geçti değil, 4 yıl yol arkadaşlığı, uzun ilişki deneyimi olmuş kıza..
- +1 yıl
Öyle diyorsun ama şimdi detayını bilmiyorum eğer aldatma yalan var ise çocukta o zaman kızı boşuna oyaladı olur şahsen yanlış anlamayın beni de bir erkek olarak bir kız 4 sene benimle sevgili olsa bir anda gitse boşuna geçmiş derim eğer ki içinde yalan aldatma varsa duruma göre değişir baktı iki tarafta kendi kararı ile ayrıldı o zaman sorun yok ama şahsen 4 senelik sevgilik döneminden sonra 2 ayda sevgili bulmadı şahsen bana göre aldatmak insan kendisini köpeğini kaybettiği zaman bile belli süre evine bir şey alamıyor
- +1 yıl
Biraz boşa geçti gibi tecrübe kısmı okey de ayrıldıktan sonra yaptıklarını önceden bilseydim 1 ayımı harcamazdım ona
- +1 yıl
Ayrıldıktan sonra sevgilisi varken benle görüşmek istedi metin :)
- +1 yıl
Oha yani yanlış anlama ama karakter eksikliği resmen
Senden ayrılıyor sevgilisi oluyor ve o sırada seninle görüşmek istiyor. Pişman olma iyi ki kurtuldum diye dua et bak gördün mü nasıl adammış bunu yapacak kadar düşmüş demekki - +1 yıl
@GİZEMBAASAK sakın görüşme cepte olursun, görüşmek istiyorsa ayrılsın gelsin
- +1 yıl
Sinan delirdi zözözzö
- +1 yıl
Ahajajhan Sinan komiksin konuşma 😂😂😂
- +1 yıl
Psikopat sinan
- +1 yıl
Sana yazmıyorum diğer arkadaşlara yazıyorum. Memnun değilsen bildirimleri kapatabilirsin 🤣
- +1 yıl
@kitsunehehe psikopata bağladı 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Sinan delirmiş harbinden kızlar o zaman doğru yoldasınız boşverin 😀
- +1 yıl
Sinan sen onları tanımadan demedigin şey kalmadı onlar sana dediğin de mı zor oluyor
- +1 yıl
@metinerdogru 👏👏👏
+1 yılErkek bir kadını ailesiyle tanıştırıyorsa hele hele annesiyle tanıştırıyor sa o erkek kadına çok ciddi düşünüyor ve evlenmek hayalleri kuruyor dur 9 ay 1 yılın yarısı kadar Bence erken değil.
00 Yorumla
+1 yılSen tanışmak istiyosan tanış, ama kendi ailenle tanıştırma zamanını beklesin eğer dönüp sana yok ben tanıştırdım sen tanıştırmıyosun tartışmalarına girer ise yanlış düşünceli bi insandır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha ne olsun ne güzel düşünmüş s. kip atsaydı daha mı iyiydi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlilik düşünüyorsan yakın zamanda olabilir ama öbür türlü boş ver be kadar geç tanısan o kadar iyi
00 Yorumla
+1 yılSanaldan 2 yılık sevgilim buluşalım diye tuturdu tamamı ben engeledikten sonra bi zaman sonra başkasıyla video attı seni hiç birakmicm diye sozler vermisti😐😐
011 Yorumla- +1 yıl
Sanaldan 2 yıl sevgili olunmaz. Eğer düzenli konuşuyorsan 2 hafta içinde buluşmak lazım en geç..
- +1 yıl
Öyle işte bende engeledim başkasıyla bulusuyor artik😐😐😐
- +1 yıl
E engelledin.. tabi konuşur yani. Önceden de konusuyordur zaten. 2 yıl sanal ilişki mi olur
- +1 yıl
@Sinann07 ne yorum yapıyorsun beni rahatsız etme git şuradan 😂😂😂
- +1 yıl
@Sinann07 sen buldun şimdi manyak ben mi oldum 🤣
- +1 yıl
seni bekleyecek hali yoktu üstüne birde engellemişin
- +1 yıl
bende sevgilimle ayrıltıkdan sonra yeni birini bulmuştum sizin yasınızı mı tutucaz
+1 yılSen bunu istiyo musun onu düşünmelisin o kararını vermiş çoktan zaten
20 Yorumla9 ay uzun bi zaman erken değil ama istemiyorsan birkaç ay daha bekletebilirsin
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl9 ay bir birinizi tanımışsınız artık ailelerinizin tanışma sırası gelmil
00 Yorumla
+1 yılBazen uzatmak yıpratıcı olur erkenden vazgeçeceksen ailesini tanı bi bahanen olsun zaten bahane arıyorsun ordan da malzeme çıkar
00 Yorumla
+1 yılBence senin aklın yattıysa hiç düşünme ama birseyler var ise bekle zaman sana doğru olanı gösterecekdir:)
00 Yorumla
+1 yılGeç bile kalmışsın zaten benle o ay çıkar erkeğe beni oynatıyor mu diye dupe duyardım evlenmek istiyor bence
00 Yorumla
+1 yılBence sen ailesiyle tanıştıktan sonra ciddiyete başlanmasından korkuyosn çünkü emin değilsin ilişkiden.
01 Yorumla- +1 yıl
Bağlanmasında*
Bence hemen tanışma evlenme süreniz daha uzunsa eğer yoksa çok fazla yüz göz olmak durumunda kalırsın
00 Yorumla9 Ay 1 seneye yaklaşmış ben ilk gün tanıştım ya tabi bizim biraz garip oldu o yüzden ilk gün tanıştım ama bence normal
00 YorumlaŞu an tanışmak için çok erken.. Sonra pişman olmamak için birbirinizi biraz daha tanıyın.
03 Yorumla
Soran+1 yılNe dicem peki ona
Soran+1 yılÖyle derim bakalım nolacak
Gizli Üye(25-29)+1 yılCiddiyse tanıştırmak istemesi normal. Şahsen sevgilim bana gelse tanıştırmak istese mutlu olurdum erken değil yani
00 Yorumla
+1 yılBence erken değil geç bile kaldın hemen koş kaynananın yanına bdbsjsnxjdh
10 YorumlaKanka 3 haftalık sevgilimle ailelerimiz tanışıyor sizinkisi erkense bizimkisi daha fasülye
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk aydan tanıştırdım bende 1 sene kadar sürdü tanıştırdığım dönemde seviyor muydum sevmiyordum takılıyordum yani herkes farklıdır seviyorda olabilir vakit geçiriyorda
00 Yorumla- Devamını Gör (73)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer