Bakıma muhtaç kardeşiniz olsaydı kendi hayatınızı bırakıp ona bakar mıydınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bakıma muhtaç kardeşiniz olsaydı kendi hayatınızı bırakıp ona bakar mıydınız?
Bekarsam kardeşim önceliğim olurdu ve ilişki vs başlamazdım. Evliysem de en azından her zaman yanında olmaya çalışırdım. Hayatta bazen önceliklerimiz değişebiliyor. Ona göre ayak uydurmamız gerekiyor. Her şey bizden ibaret değil.
Cevap
2Cevap
Bakacak kimse yoksa mecbur. Sokakta mı kalacak ben varken
Yanlış seçeneği işaretledim. Bakardım tabi. Allah kimsenin başına böyle bişey vermesin. Herkes sağlıklı olsun inşallah
Evet bakardım
bakardim
Bakardım çünkü onun yerinde de ben olabilirdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?