



Yaşıtlarım bile bana abla/teyze diyor ortuden dolayı, ekstra bi mesafe katıyor, ise alınmıyorum sıkıldım artık. Ben de yakında açılacağım




Yaşıtlarım bile bana abla/teyze diyor ortuden dolayı, ekstra bi mesafe katıyor, ise alınmıyorum sıkıldım artık. Ben de yakında açılacağım
Belki bana diyeceksin ki sözlerin anlaşılmıyor.
Bende derim ki benim sözlerim nükteli ve ince mânâ taşıyan bir üslubla yazılmıştır. Ancak dikkatle okuyanlar anlayabilirler.
Birinci mesele; Şu görseldeki kadın suretlerinin yüzündeki sanat harikaları bizzat güzeldir yâni görsel sanat güzelliği o kadınların bizzat kendisinde bulunuyor. Nasıl ki harika sanat eserleri olan çiçekler ve güllerin güzelliği bizzat kendinde bulunuyor, o Çiçeklerin yaprakları ve dalları üzerine perde ve örtü atsan çiçeğin yüzü gözükse, gözü kör olmayan bilir ki o çiçeği güzelleştiren dalı yaprağı ve üzerinde olan perdesi değildir. Çiçeğin bizzat kendisidir.
İkinci Mesele; Saç Haricî bir sanat değildir, saçta sanat ve güzellik aranılmaz. Saçların güzelliği dikkate ve öneme alınsaydı eğer, yüzde ki sanatı çirkin olan fakat saçı güzel olan bir kadın güzel kabul edilebilirdi, lâkin güzellikte saça değil yüze ve yüzdeki geometri'ye ve sanata dikkat ve önem veriliyor. Hem nasıl ki, üzerindeki kıyafetler vücûdu gizleyen bir perdedir, saçlar dahi kafaya bir örtüdür...
İlki gözlerinden dolayı güzel diğerleri güzel değil ki sende açıl saçını boyat biraz estetik ve makyaj+efekt tamamdır kendine bakarsan çirkin olmazsın
Ayrıca kapalılar da kendine bakıyor bir ton makyaj gözlere lens, hokka burun estetiği parmaklar zarif dursun diye yüzükler, topuklu ayakkabı tamamdır ama kapalı olmanın anlamı kalır mı düşünmek lazım açıklardan daha dikkat çeker
Ben de artık tam olarak iyi yapamadığımı düşünüyorum kaldı ki ne topuklu ne de dar giyindigim halde.
Günümüz kapalılari hakikaten bkunu çıkardı.
Ben 5 sene önce falan yolda bir genç kıza yol tarifi sormuştum. Kız kapalıydı uzun zayıftı. Cildi mermer gibi, yuvarlak yüzlü, gözleri açık maviydi. Ağzım açık hayranlıkla kaldım yani o kız cildine pahalı sabunlar kullanıyodur. Gözler büyük ihtimal lenstir çok parlaktı. Bide giyim tarzı uzun zarif göstermişti. bu fotolardaki kişilerde neler neler yapıyor dikkat çekmek için doğal güzellik değil 😂
Yani bilemezsin tabi ama güzellik var mı var.. ztn çok ileri yaş değiller. Esmer uzun saçlı hariç.
Cevap
7Cevap
açıl bu seni baglar.
bu arada kadınlar açıldıgından güzel değiller. burdakiler ztn güzellermiş sadece açılmışlar. aynısı senin için geçerli değilse ztn aynı neticeyi elde etmen mümkün değil
Ben her iki halimi de beğeniyorum , sorun yok
güzel
Bisi dicem bu kişiler güzel zaten. Kapalı olsalar bile güzel gozukurler açılınca güzel olurum düşüncen yanlış. Guzelsen her türlü guzelsindir
Acilmanin bir güzellik kattığı gerçek, ben her iki türlü kendimi beğeniyorum ancak kapalı yapamıyorum artık
Kapalı yapamiyosan o ayr konu. Güzel olmak ayrı. İstiyosan açıl tabi
Yok aşkım güzel olayım diye açılır mı insan. Ben tesettürü severek, isteyerek kapandım daha az güzel olmayı göze alarak
Şu anda da istemiyorum, layıkıyla da yapamıyorum ztn.
bu kadınlar zaten güzelmiş ne alaka açılıp kapanma ile
Ben her iki halimi de beğeniyorum sorun yok ama bu kadinalrinda kapalı hallerine bakınca açık halleri x5 daha güzel.
sen kafana öyle yerleştirmişsin bence
Siz kapalı miydiniz?
hayır değilim
Bacım iyi düşün, en azından Tesettür Risalesini okumanızı ısrarla tavsiye ederim çok mantıklı açıklıyor
Ulan ilk fotoda ki kişiyi sen sandim kalbimi birakacakim
HAHAHAHAHAHA
Fenomen canm o, rumeysa yagci
Senin hayatın senin kararın bence de açıl kapalı kadınların beyni hava almıyor zaten fazla
Ya bi s... örümcek beyinli
Neden örtündüğünü bilmeyen birinin söylediğine bakın :)
Sende örtün canım, çok konuştun
Açılın. zaten yavaş yavaş tarihe karışacak bu kapalı havalar
Bana da öyle diyorlar açılayım mı
Sen kendin bilirsin
Zorla mi kapandin
Son iki kizin isimleri neler
%50 kendi isteğim, %50 aile baskısı.
Rumeysa yagci, ebru sever Türk
Sonuncusu güzelmiş gerçekten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?