Araba sürmeye korkuyorum, sizce ne yapmalıyım?

21 yaşındayım. Ehliyeti alalı 1.5 yıl olucak ama ben hâla süremiyorum, sürmeye korkuyorum. Zaten araba doblo, kocaman bişey iyice endişe yapıyorum. Süre süre alışırsın diyceksiniz belki ama inanın olmuyor ya. Zaten trafiği gördükçe hiç yapamam hissediyorum. Adam sağ şeritte giderken bir andan sola kırıyor, ben bu adamla aynı trafiğe çıksam bilmiyorum yani siz düşünün. Arkadaşlarımda bende ehliyet olduğu için rahatça sürebiliyorum zannediyor daha kötü olay yaşamadım. İnşaallah hemen öğrenirim, siz ne tavsiye edersiniz?
Araba sürmeye korkuyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla