Çocuğu olamayan eltim, hamileliğimi öğrendiğinden beri bana kötü davranıyor. Üzüntüsünü anlıyorum ama böyle yapması normal mi?

Iyi günler herkese ben 3 senedir evliyim ve 5 aylık hamileyim. Eltimi severim, iyi anlaşırız. Ben hamile oldugumu soyledigimden beri soğuk davranıyor. 8 senelik evli ve sağlık problemlerinden dolayı hamile olamıyor. Üzüntüsünü anlayabiliyorum ama ben nispet yaparmiscasina söylemedim. Sadece yakınlarım hamile olduğumu biliyor nazar değer diye söylemiyorum kimseye. Bana neden hamile olduğum için kötü, soğuk davranıyor anlamıyorum. Yeni evli olduğum dönemlerde birkaç sene sonra bebeğin olur belki beraber bakarız kıyafet seçeriz diyordu. Böyle davranması normal mi?

Çocuğu olamayan eltim, hamileliğimi öğrendiğinden beri bana kötü davranıyor. Üzüntüsünü anlıyorum ama böyle yapması normal mi?
Cevapla