Babam arkadasımla sadece pide yedim diye ve pahalı geldi diye aşağıladı?

Bıktm neden böyle

Güncellemeler
+1 yıl
Yanımdaki paranın yetmediğini 60 tl borçlandıgımı söyledim verdi ama gerzklı diye aşağıladı. Benm de hakkım var dısards yemek yemeye. Param olmasına hakkım yok mu
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan gibi yemeye eğlenmeye bikere yaptım bide kötü bişi mi yaptım ben
Babam arkadasımla sadece pide yedim diye ve pahalı geldi diye aşağıladı?
Cevapla