Ağzı bozuk , derdimi anlatsam anlamaz ben ne yapayım sizce
En mantıklısı geberip gitmek gibi geliyor
Sonra babam sofradakileri yere fırlattı evde istemediğimi sevilmediğimi okadar iyi anlıyorum ki
Baban seni düşünmüş şöyle bi düşün empati kur senin onu yemeni istememiş korumaya çalışmış bende bayılırım noodle'a eğer gerçekten yemek ıstıyosan yemekten sonra hemen yapıp odanda yiyebilirsin ya da ailenin görmeyeceği başka bir yerde illaki görsünler gizli yap demiyorum sadece elinden geldiği kadar gözlerinin önunde yeme ya da tadı gelmiyosa sorun yok amaan baba boş ver diyip şakaya al
Cevap
5Cevap
Boş ver sen haklısın kesinlikle
Zararlı diye herkes diyor benim elimde noodele olmasa bile başlıyorlar zararını anlatmaya. Doğru zararlı da ama öyle dendi diye bırakıp kalkmam hoş olmamış ama babanın öfke kontrolü olmaması da çok yanlis yani sen kalktın diye bunu yapmaya hakkı yok
Adam haklı evde yemek varken kalkıp en sağlıksız yemeği yapıyorsun
Başka yemekler varken başka yemek yapmışsın yani baş kaldırmışsın
Noodle ne be doyurmaz ki
Noodlı kendime yaptım zaten başka yemekler de vardı
Iyi yapmis baban
canım mal aptal
Adam iyiligini dusunmus senin tavrina bak
Kendine dikkat et ozguvenini onarmaya calis ama bi psikologa gitsen iyi olabilir bence
Dert anlatma, iste. Ne lazimsa onu iste.
Kendi sınırlarını belirlemeye calis. Benim sana verebilecegim tavsiye burdan anca bu kadar olur, destek al en iyisi. Cunku seni tanimiyorum.
Çalış kendi evine çık...
Fazla alınganlık yapmışsın
O da alıngan olduğumu biliyor her yemek yiyeceğimiz zaman böyle yapıyor burnumdan getiriyor ben ne yapayım
Ne zararı var
Çin tuzu varmış unutkanlık yapıyormuş vs
Haksız sin baban senin için söylemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?