Dini bir sitede “Alevilik ve Nusayrilik tarikattır. Üyesi çok olduğu için mezhep sanılır” tarzında bir yazı okudum. Bu doğru mu?

O sitede “Şiilik üç kola ayrılır: Zeydilik, İsmaililik ve Caferilik. Alevilik ve Nusayrilik ise kendini Şiiliğe yamamaya çalışan iki ayrı tarikattır” tarzında şeyler yazıyordu. Bu doğru mu?

Dini bir sitede “Alevilik ve Nusayrilik tarikattır. Üyesi çok olduğu için mezhep sanılır” tarzında bir yazı okudum. Bu doğru mu?
Cevapla