Biliyorsundur be. Trabzon'da mutlaka git, gör dediğin bi yer var mı? Neresi pek bilinmez ama kesinlikle girilmesi gereken bi yer? Ne yenir, ne içilir ve nerede?
Bir sürü müze ve tarihi mekan var. Hepsi birbirinden güzel o yüzden istediğini gezebilirsin. Sümela manastırı, Atatürk köşkü, Trabzon tarih müzesi, Kanunî evi, uzun göl, kostaki konağı, çal mağarası, kızlar manastırı, hamsiköy, Boztepe çay bahçesi, Trabzon meydan parkı ilk aklıma gelenler. Muhlama ve akçaabat köfteyi denemeni de tavsiye ederim. Gezecek yer çok. Ben oralı olduğum halde hala görmediğim bir sürü yer var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
abe yazasin ben nereliyim bea bilemezsen ayvan derim sana bee
Urfa mı yoksa?
Hakaret sayarim
Neden ki bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Neresi onu da söyleyin bari
Hani 500 cesit vardi nan 497 tanesi ne oldu
Söyleyiverin yahu bilemedim
Nan bisi olmaz gecer yarina ne dert ettin be :D
Urfa ağzıyla bunu karıştıran ilk insan olabilirsin😅
@oscuridad_ Abe ne dersin ayvan
Urfa ağzının bu konuşma ile ilgisi yok kimse karıştırmaz diyorum. Sizin konuştuğunuz Trakya sanırsam
@oscuridad_ o degilde sen kimsin nan :D :D daha yeni farkettim
Soruyu cevaplayacaktim sizin görüşünüzü görünce yorum yapmak istedim
@oscuridad_ Cevaplayin tabi aydinlatin hanimefendiyi cok memnun oluruz
@oscuridad_ ilklerde zirveyim dhbdbf da söyle artık bulamadım ben
oda bilmiyor ablasi zorlama :D
Jdjejx siz söyleyin o zmn yahu merak ettim
Selanik
Hee
Heee yaa
Selanikte Türkler batı Trakyalı değil mi çoğunlukla?
Çünkü abe kelimesini ve h harfinin kullanılmaması Trakyalılarin konuşma biçimi
Hahahaha o konusmayi pembe abladan ögrendim bea
Varam😉
Elazığ?
Azerbaycan🙂🇦🇿
Afkurma hamsi gafali
Çok mu ipucu verdim acaba 😅
Trabzon mu yoksaa?
Doğru
O zmn sana birkaö ley sorsam? Merak ettiğim bi sürü şey var da
Biliyorsam cevaplarım 😅
Biliyorsundur be. Trabzon'da mutlaka git, gör dediğin bi yer var mı? Neresi pek bilinmez ama kesinlikle girilmesi gereken bi yer? Ne yenir, ne içilir ve nerede?
Bir sürü müze ve tarihi mekan var. Hepsi birbirinden güzel o yüzden istediğini gezebilirsin. Sümela manastırı, Atatürk köşkü, Trabzon tarih müzesi, Kanunî evi, uzun göl, kostaki konağı, çal mağarası, kızlar manastırı, hamsiköy, Boztepe çay bahçesi, Trabzon meydan parkı ilk aklıma gelenler. Muhlama ve akçaabat köfteyi denemeni de tavsiye ederim. Gezecek yer çok. Ben oralı olduğum halde hala görmediğim bir sürü yer var.
Tamamdır çok teşekkür ederim 🥰
Rica ederim 🤍
Et mari
Kız bu ney? İlk kez duyuyom he
Kızancıım kckdk
Tatar mısın acaba öylemi bişi mi?
Hayır kızzz trakya ağzı
Hee yine bişi öğrendik teşkğr ettiim 🤌
Rica ederim
Et bagayum
Çayın yurdu
Fındığın öz diyarı
Gözünü yirim. Bilemezsen küserim bacı gı.
Kayseri?
Kustüm. Zabaha gadar burdayıh deseydim bilirdin herhalda.
Ama ama bılamadım 🤦♂️
Olur o. Kolay yoldan gidelim. Sebastian isminde geçen şehirdir. Günümüzdeki adı ispanyolcayı andırır.🤪😂😂
Sivas?
😂😂😂😂👍
Gınım nandan anı geliyon
Ney o ne yahu?
😆😆 bulamadın
Diyarbakır mı
Hayır değil, İstanbul Şile aslında manavlarin çoğu aynı şivede konuşur. Yani manav şivesi gınim manavyiz biz..
Anaa ilk kez duydum
Kız ne ğoş fotoğraf çekmişsen öyle 😄
Hele hele minnoş minnoş djdjjd urfa mı gıı
Hayırrr😄
Yaa bulamadııım
Kulağına Söylerimmm
Söyle bakeen
Hele iki bardah çay goyda içah 😁
Çayı sevdum biley misun? Erzurum mı acep?
😂😂 acaba nerden bildiiii
Acep neredeeen? Jdjdjdj
🤭🤭 zekiliğinden diyelim hihihi
Yaa 🥰
🤭❤️
Bizde şive yok ki. Varsa da ben bilmiyorum 😂
O zmn büyükşehirlerden. Kesinlikle İzmir değil djdnnf
😂😂😂😂😂 aaaa nerden anladin 😂
Kesinlikle nickinde yazmıyor zjdjnd
Kesinlikle 😂😂😂
Tavuk götü muhabbeti geliyor aklıma
ne yapisen
Karadeniz midur?
yoğurur tavana atarız...
Şivem yok
Kabul edeyirum pulim
Uiyyy Rizeli misun daa 🤌
Yoo Rizeli değilum yakinum oraya
Ama puli daha çok Rize'de değil mi? Trabzonlu musun
Evet 👍
Puli Karadeniz'de her tarafta kullanılıyor
Burada da kullanıyoruz
Teşekkürler bilgi için
Rica ederim 🙏🤗
Edin
Ama bi cümle gerekiyor böyle en şivelisinden
Şivem yok desem
Demek ki büyükşehir İstanbul , bursa, İzmir , izmit bunlardan biri mi?
Evet
Et baham
Doğu Anadolu tarafından mı?
Akdeniz'in doğuda kalan bölümü
Manisa falan mı?
Yiohh
Olur
Evet et 😎
Şiveli söz alayım
Şiveyi bilmiyorum desem hahah
Tel bildiğim babaannem
“Ya“der o hayır demek
Almanca da da evet demek bu arada djdjjddj
Onu duydum da harbi Alman değilsinizdir diyodum
Egeliyim
Ya hayır diye kullanılıyor…
E o zmn bi ege şivesi geleydi
Bilmiyorum ki … dkkdd