Bir kadın neden eltisine karşı ön yargılı ve acımasız olur?

Aileye yeni giren bir fertsiniz bi bakıyorsunuz ki eltiniz var, size sahiplenici ve sevecen davranmaktan başka bir şey yapmamış. Bu kadından neden nefret edesiniz? Elti profiline karşı insanların önyargı yaptığını düşünür çok gülerdim. Ve ta daaa hayatıma sedece elti olduğum için bana zorbalık eden bir insan girdi. Neden kızlar bu önyargılar neden?

Bir kadın neden eltisine karşı ön yargılı ve acımasız olur?
Cevapla