Erkek calisan ya da erkek yonetici/müdür sıkıntı yaratmıyor. Kadina da erkege de olmasi gerektigi gibi davraniyor. Ama kadinin meslegi ekonomik ozgurlugu varsa diger kisileri eziyor, küçümsüyor. Bir yerde ayni isi yapsaniz bile mevki olarak bir ust kademedeyse aman Allah'ım.
Erkege zulum ediyor mu bilmem ama hemcinslerine ayri bir havasi, ayri bir eziciligi oluyor. Isini dogru duzgun yap. Bu hava basmalar neden? Erkeklerde yillardir çalışıyor boyle tavirlar sergiliyorlar mi? Calisan, ekonomik ozgurlugu olan, ust mevkilerde olan kadinlar neden acımasız oluyor? Etrafindaki diger kadinlari neden kucumsuyorlar?
Hatta erkegi bile kucumsuyorlar eger kendinden alt bir mertebedeyse ve az kazaniyorsa erkegi de kucumsedikleri oluyor.
Begenmiyorlar. Benim bir tanıdık vardi kiz mudur oldu bir yere. Gelen görücüye benim kariyerim, konumum belli. Senden fazla da kazanıyorum erkek bence kadinin altinda kalmamali diye reddetmiş. Cocuga maasini sormus. Ben senden 3 bin lira fazla kazanıyorum diye cocugun suratina da vurmus bunu. Ne gerek var? Bu ego neden?
Kadinlar neden boyle davraniyor? kadinlar boyle davrandikca hemcinslerimin calismasini istemez, ust konumlarini gelmesini istemez oldum. Adam akilli calisacaksan calis ne ego, hava basip duruyorlar anlamiyorum. Hadi eskiden zor okuyorlardi falan diyoruz simdi o da yok ki. Kizlar okusun diye herkes seferber oluyor. Artik kiz cocuklarinin okumasi eskisi kadar zor da degil. Kadinlarin bu tavirlarini anlayamiyorum ve sinir oluyorum. Bindigi arabanin markasiyla dahi ezmeye çalışıyorlar.
Erkege zulum ediyor mu bilmem ama hemcinslerine ayri bir havasi, ayri bir eziciligi oluyor. Isini dogru duzgun yap. Bu hava basmalar neden? Erkeklerde yillardir çalışıyor boyle tavirlar sergiliyorlar mi? Calisan, ekonomik ozgurlugu olan, ust mevkilerde olan kadinlar neden acımasız oluyor? Etrafindaki diger kadinlari neden kucumsuyorlar?
Hatta erkegi bile kucumsuyorlar eger kendinden alt bir mertebedeyse ve az kazaniyorsa erkegi de kucumsedikleri oluyor.
Begenmiyorlar. Benim bir tanıdık vardi kiz mudur oldu bir yere. Gelen görücüye benim kariyerim, konumum belli. Senden fazla da kazanıyorum erkek bence kadinin altinda kalmamali diye reddetmiş. Cocuga maasini sormus. Ben senden 3 bin lira fazla kazanıyorum diye cocugun suratina da vurmus bunu. Ne gerek var? Bu ego neden?
Kadinlar neden boyle davraniyor? kadinlar boyle davrandikca hemcinslerimin calismasini istemez, ust konumlarini gelmesini istemez oldum. Adam akilli calisacaksan calis ne ego, hava basip duruyorlar anlamiyorum. Hadi eskiden zor okuyorlardi falan diyoruz simdi o da yok ki. Kizlar okusun diye herkes seferber oluyor. Artik kiz cocuklarinin okumasi eskisi kadar zor da degil. Kadinlarin bu tavirlarini anlayamiyorum ve sinir oluyorum. Bindigi arabanin markasiyla dahi ezmeye çalışıyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer