Sürekli kendinden bahsediyor sıkıldım artık?

Bir arkadaşım sürekli konuştuğu çocukla ilgili yaşadığı problemlerden bahsediyor. ben bir şey anlatıyorum benim anlattığıma cevap vermiyor bencil resmen sadece kendi sorunlarını anlatıyor. cevap veriyorum söylediği her şeye ama bu kadar da olmaz ki nasıl bir arkadaş o beni hiç dinlemiyor ( ne yapmalıyim iletişi mi kesmeli miyim//
Sürekli kendinden bahsediyor sıkıldım artık?
Cevapla