Selam arkadaşlar
Annem ikinci evliliğinden hamile kaldı ve bunu öğrendiğinden beridir annemle eşi aynı odada kalmıyor onun yerine eşi benim abimle kaldığım odada kalıyor bende annem ve kardeşimle kalıyorum 4 yıldır çünkü eşi sabahları erken kalkıp işe gittiği için bebeğinin gece onu uyandırmasından rahatsız oluyormuş ama ben okula gittiğim halde bu odada kalıyorum ha bide onlar bazı akşam birlikte odaya çıkıyolar şey için anladınız siz ne olduğunu (bide daha 2 buçuk yaşındaki kardeşimin yanında yattığı yatakta yapıyolar) o sırada ben salonda oturuyorum onların işinin bitmesini bekliyorum sonra beyfendi odasına çekiliyo annem duşunu falan alıyo beni çağrıyı beraber odaya çıkıyoruz ve (bu biraz benim takıntım sanırım ama annem çarşafları bile değiştirmiyo ben o yataktan falan tiksiniyorum) böyle ezilip bükülüp yatıyorum ama annemede bişey söyleyemiyorum utanıyorum ayıp geliyo ama bu durum artık çok canımı sıkmaya başladı. Onlar keyif yapıyolar sonra ben o pisliğin içinde yatıp gece sürekli kardeşim uyandıkça onunla uyanıp ona bakıyorum. Sizce bu çok bencilce değil mi? Ve ben 21 yaşındayım.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer