Annemin bencillik yaptığını düşünüyorum. Haksız mıyım?

Selam arkadaşlar

Annem ikinci evliliğinden hamile kaldı ve bunu öğrendiğinden beridir annemle eşi aynı odada kalmıyor onun yerine eşi benim abimle kaldığım odada kalıyor bende annem ve kardeşimle kalıyorum 4 yıldır çünkü eşi sabahları erken kalkıp işe gittiği için bebeğinin gece onu uyandırmasından rahatsız oluyormuş ama ben okula gittiğim halde bu odada kalıyorum ha bide onlar bazı akşam birlikte odaya çıkıyolar şey için anladınız siz ne olduğunu (bide daha 2 buçuk yaşındaki kardeşimin yanında yattığı yatakta yapıyolar) o sırada ben salonda oturuyorum onların işinin bitmesini bekliyorum sonra beyfendi odasına çekiliyo annem duşunu falan alıyo beni çağrıyı beraber odaya çıkıyoruz ve (bu biraz benim takıntım sanırım ama annem çarşafları bile değiştirmiyo ben o yataktan falan tiksiniyorum) böyle ezilip bükülüp yatıyorum ama annemede bişey söyleyemiyorum utanıyorum ayıp geliyo ama bu durum artık çok canımı sıkmaya başladı. Onlar keyif yapıyolar sonra ben o pisliğin içinde yatıp gece sürekli kardeşim uyandıkça onunla uyanıp ona bakıyorum. Sizce bu çok bencilce değil mi? Ve ben 21 yaşındayım.

Annemin bencillik yaptığını düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla