bu kızla birlikte olabilmek için sen ondan çok daha fazla mücadele edeceksin değer verdiğin kadar değer görmeyeceksin lakin buna rağmen istersen olacak gelecekte karşına başka bir kız daha çıkacak o kız seni çok daha fazla sevecek el üstünde tutacak seni şimdi senin yapman gereken karar vermek hangisini istiyorsun seçim senin...
tepkisiz kalacak direkt hayır demeyecek lakin olumlu da yaklaşmayacak zamana bırakacak ve sen mücadele edeceksin peşinden koşacaksın eğer vazgeçmez isen olacak lakin sevdiğin kadar sevilmeyeceksin hiçbir zaman
çok fazla ilişkisi olmuş biri olarak sana tavsiyem ona hislerini direkt söylememen olacaktır önceliğin onunla hoş sohbet edip güzel vakit geçirmek olsun
Tekrar rahatszi ettim özür dilerim, dün sormayı unuttum bildiğin üzere babamın iş arkadaşı kendisi ne tarz bir yaklasimla onun yanına yaklaşirim hani ne tür bir vakit gecirebilirim yardım edermisin
yani kardeşim kendi ilişki tecrübemden yardım edebilirim sana ancak bu konu hakkında ailesi nasıl kızın dışarı çıkmasına çok izin verirler mi aynı ortamda bulunabiliyor musunuz bunları bilmem laızm
ilk adımın sohbet etmek olsun orada ara ara görün sürekli seni hatırlamasını sağla hoş sohbet et gülümse gözlerinin güldüğünü görsün zamanla ısınır sana umarım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evet
Yardım edermisin
burdan yazabilirsin
Tek bir ricam var yaşım genç maddi durumum yok yapabilirsen benim için 3 soru sorabilirmisin Ken dim irtibat halinde dehili.
olur mu
yazdıklarını anlayamadım
Benim için konuştuğun Çin'e soru sorarmisin 3 tane ben hiç konuşmadım olmadı sen sorarmisin rica etsem
Önemli benim icin
sorarım kendi adını ve anne adını söyle yeterli lakin korkma
sorularını bekliyorum
Çok sağol
Birincisi Sümeyye ile şu an konusmaya kalksam dürüstçe ne olur 2 Sümeyye kimi seviyor 3 ben mutlu olucakmiyim
Göktürk efe adım eda annem
Vede lütfen teşekkürümu ilet sanada onada
Sorular çok ilerisi için gelecekle ilgili Belkıde yanlış sorular ama belki yardımı olur
bu kızla birlikte olabilmek için sen ondan çok daha fazla mücadele edeceksin değer verdiğin kadar değer görmeyeceksin lakin buna rağmen istersen olacak
gelecekte karşına başka bir kız daha çıkacak o kız seni çok daha fazla sevecek el üstünde tutacak seni
şimdi senin yapman gereken karar vermek hangisini istiyorsun seçim senin...
Peki şu an gidip dürüstçe soylerlersem ne olabilir
Olumsuz mu karşılar saldırgan
tepkisiz kalacak direkt hayır demeyecek lakin olumlu da yaklaşmayacak zamana bırakacak ve sen mücadele edeceksin peşinden koşacaksın eğer vazgeçmez isen olacak lakin sevdiğin kadar sevilmeyeceksin hiçbir zaman
Kalbi gözüktüğü gibi iyi değil demek
ya da ben fazla salagim.
Afedersin özeldir belki ama müslüman mı yoksa müslüman değil mi konuştuğun kişi
çok fazla ilişkisi olmuş biri olarak sana tavsiyem ona hislerini direkt söylememen olacaktır
önceliğin onunla hoş sohbet edip güzel vakit geçirmek olsun
Konumu biraz ters hatta baya görmüşsün dur belki yaş farkı ve baba tarafindan tanışmamız
müslüman
Bide şunu sorman mumkunmu çok özür dilerim vaktini aldım onunla iletişim kurmam mumkunmu ama bana gelmez sanırım.
biliyorum yapman gereken direkt ona hislerini söylememen onunla vakit geçirmeye çalış sadece amacın bu olsun
İş yerindeyken firsatlar yaratmaliyim demek ki yanına gidip ya da gorunce muhabet edip
onu görürsen akıl sağlığını yitirirsin hüddam olmayan insana çok ağır gelir
Haklısın kafamdaki gibi değil bedeli ve hissiyatı ağırdır
Biran hata ettim en iyisi görmemem
evet hoş vakit geçirmek olsun amacın hislerini baştan söylersen girdabın içinde bulursun kendini çırpınır çırpınır onun gönlüne ulaşamazsın
Peki kızmaz isen şunu sorabilirmisin o kimi seviyor şu an ünlü gibi biri sanırım
daha fazla ona soru sormam senin için iyi olmaz bu kadarı yeterli zarar görmeni istemem
lakin onun aşık olduğu biri yok
Peki sen doğrusunu bilirsin hakkını ödeyemem çok tesekur ederim , bana bir nebze rahatlık verdin akşam akşam çok sağol
Çok tesekur ederim ya
Bir dostum var di o birşeylere bakardı o demsti bir kere öyle aklında biri var ciddi değil diye demek öyleymiş dediğin gibi aşık degil mis
önemli değil
Kendine iyi bak çok iyi bak umarım tekrar görüşebiliriz her şey için sagol.
onun kalbi boş kimse yok
Çok güzel ♥️🙏🙏🙏🙏🙏🙏
sende kendine iyi bak rica ederim
Tekrar rahatszi ettim özür dilerim, dün sormayı unuttum bildiğin üzere babamın iş arkadaşı kendisi ne tarz bir yaklasimla onun yanına yaklaşirim hani ne tür bir vakit gecirebilirim yardım edermisin
ay abi gözünü seveyim benim için de sorar mısın
@biyuesi ne konuda
aşk
@biyuesi sorabilirsin
ayşe annem
kişinin adı enes
buse adım
evlilik görüyor mu bizim hakkımızda 24 yaşındayım.
her şey hallolacak ve güzel bir adım atabilecek miyiz
beni seviyor mu
bu kadar 3 soru
sorularım bunlarr abi cok sağol şimdidenn
Araya gitmesen çok iyidi ben önemli bir şey sormuştum sen en azından aranda ilişki var bende tozu yok
Abi lütfen yardım et yalvarırım gorursen eğer , sorum şuydu sana nasıl bir vakit gecirebilirim bildiğin gibi iş yeri arkadaşı ne yapabilirim
yani kardeşim kendi ilişki tecrübemden yardım edebilirim sana ancak bu konu hakkında
ailesi nasıl kızın dışarı çıkmasına çok izin verirler mi aynı ortamda bulunabiliyor musunuz bunları bilmem laızm
Abi şöyle gormussundur belki babamın iş arkadaşı babamınyanina gidersem görüyorum
Hani öyle nasıl jir yaklaşım yaparimki
ilk adımın sohbet etmek olsun orada ara ara görün sürekli seni hatırlamasını sağla hoş sohbet et gülümse gözlerinin güldüğünü görsün zamanla ısınır sana umarım
Tamam abim , abi birde insegramdan eklemem mumkunmu seni
instagram kullanmıyorum
Abi?
Abi dün sordum ama mesaj gitmemiş ben interntten yazsamda kendi hesabımla yine aynı tepkiyimi vericek yoksa yüzyüze konusrssammi tepki vermeyecek
bunun için geleceği görmeye gerek yok elbette yüz yüze ddaha olumlu tepkiler alırsın
Belki çin demistir diye düşündüm de abi doğru diyosun
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!