Neden Avrupa’daki Türklere gurbetçi deniliyor?

Peşin olarak söyliyeyim turkiyede yasamıyorum düşük zekalı cevapları herkes kendine saklasın.

gurbet doğup büyüdüğü yeri terk etmek durumunda kalmaya denilir. Genel olarak ilk işçi göçü döneminde Avrupa’ya gidenlere denildi ve haklı bir söylemdi ama aradan geçmiş 40 50 yıl. Şimdikiler dogma büyüme turk asıllı Avrupalı ve Avrupa’nın hayat şartları Türkiye’den çok daha üstün kim neyin gurbetini yaşayacakta şimdikilere gurbetçi deniliyor.

Neden Avrupa’daki Türklere gurbetçi deniliyor?
Cevapla