İnanmıyorum görüyorum. O kadar net ki. Asıl istediğini kendine soyleyemedigi için hep yalan söyler. Ne istediğini bilmediği ile doğru orantılı. Mutluluğu sevgiyi aşkı bulamayacağı biriyle o yüzden hayat ister. Bir dercede kişiyi değiştirebileceğini hamura şekilde vereceği düşünerek. Dış görünüşüne bakar ve der ki; Ben bunu istediğim kıvama getiririm der düşünmeden. Sonrası hep aynı son. Tabi bu sonu bulma kimi zaman evlilik öncesi gerçekleşir kimi insanda 2 çocuğu yapinca. Ama ne olursa o sonu görürsünüz. Söylediği ile yaptığının birbirini tutma durumunda hayattan tat almayacağı düşünülür. Bunu ise kendie ailesinde anne babasina bakarak bu doğru bir çift tablosu yanlışına düşer. Bu nedenle kendi yaşamında buna devam ettiği sürece dikiş tutmaz. Tutturamaz.
Çekim yasasına az da olsa inanıyorum galiba. Bu yasaya, bu sıralar oldukça inanmaya başladım. Çünkü ummadığım ama aklımdan "acaba olur mu" dediğim her şey, birer birer gerçekleşti. Ne hikmetse, hep negatif düşüncelerim başıma geldi. 🤷🏻
Olumsuz düşünceler ve sürekli olumsuz düşünceler içinde kalma vesvesedir irade dışı düşünceler asla gerçek olmaz şeytan insanın en zayıf noktasından vuruyor
Hayır ilgisi yok sadece eğer sürekli olumsuz düşünürse olumsuzu gördüğü için olumlu yanları göremez bu da başarısız olmasına ya da kolay vaz geçmesine neden olur ya da hata yapmasına