Sevgilim abisi geçen beni gördü üzerimde crop vardı gitmiş annesine demiş ki çok açık giyinmiş karısı da demiş ki demek ki sizin yanınızda kapalı giyiniyor ölröaş
Sevgilimin abisi açık giyindim diye arkamdan annesine laf söylemiş, bunları yazdım. İyi yazmış mıyım?
Şahsen crop giyilmesini sevmiyorum. Bu durumda onlar yanlış yapmış sen de doğru yapmışsın. Bu şekilde konuşma hakları yok. Ben bir kızı olduğu gibi kabul edersem başkalarına konuşturmam konuşandan da uzak dururum.
Birincisi senin sevgilin bunu sana söyleyip ortalığı karıştırması normal DEĞİL 2. si bu kadar uzun açıklama yapman hiç normal DEĞİL anlamadım ben aga yani evlenirken ailesiyle de evleniyorsunuz düzgün insanlar seçin seçmeye çalışalım ne bileyim insanlar bizim için vazgeçilmez olmadın mesela kendim için de diyorum
Güzel, tepkini koymam. Herkes kendi işine baksın. Burnunu herşeye sokmasın, haddi olmayan şeylerle uğraşmasın. Kendilerine yönetebilecekleri, üzerinde söz hakkına sahip olacakları birini arıyorlarsa, başka kapıya gitsinler.
İyi yazmış mısın bilmem. Öfkeli olduğun kesin. Haklısın da.
Ancak bir şey yazmak istiyorum sana. Bunları bilip sessiz kalman karşı tarafı çok korkutur haberin olsun. Bir daha ki sefere bunu dene. Şimdi bunu yazdığın için haberdar olduğunu biliyorlar. Bir daha konuşurlar ise. Sadece sessiz kal bazen bakışların ile ürküt onları. İnanılmaz işe yarıyor.
Konuşmaya balarken bile şu cümle kuruluyor : Ay bırak bırak o sitediği gibi giyinsin Yusuf düşünsün :D
ohhhhhh cok guzel demissin. herkes kendi ahlakindan sorumlu kimse ahlakcilik yapmasın. bastan belli edeceksin çizgini , ezdirme kendini. gayet iyi yapmışsın
4
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cidden yeter artık beni abisinin düğününe çağırmıştı eltim olacak kişinin babası benim içim bu kızı hiç iyi görmüyorum demiş Şimdi de abisinin arkamdan böyle konuşması
ne yazik ki yorumlardan gordugum kadariyla bircok erkek yanlis yaptiginizi düşünüyor. kimse aileye ne herkes isine baksin diyememis... tabi kadin kisitlanan taraf olunca erkege hava hos cogunlukla. ailevi problem maalesef turkiyedeki evlilikler icin cok kritik. eger ailesine karsi sizin icin dik durmayacaksa gozden gecirin iliskiyi. kendinizden de bu anlamda ödün vermeyin yani. basit bi kiyafet mevzusu degil bu gorundugunden fazlasi
hakli bi taraf yok bence. herkesin kendince nedenleri olur ama zaten derim ki hani ailesiyle problem olacakti , ailesiyle problem sizin ikili iliskinize de yansiyacakti. hayirlisi olmus derdim yani
Bunu o kişilere mesaj atmadan sevgilinle konuşsaydin daha iyi olurdu hem hangi münasebetle daha girmediğin ailenin fertlerine bu şekilde mesaj atarsın o ailenin yerinde olsam arkama bakmadan senin gibi birinden kaçıp uzaklaşirdim şimdiden ailenin huzurunu bozmuş Ferhunde kılıklı resmen eve düşen yıldırım gibisin
Valla çok iyi yazmışsın yaa insanlara sınırını net bir şekilde çizmedikçe senin hayatına sınır koyma cürretini gösterirler. Herkes kendi giyim kuşamına baksın, bu yaşımıza kadar bize giyinmeyi onlar öğretmedi. Bu yaşımızdan sonra da öğretemezler.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Daha tatlı dille bunu anlatsaydın keşke tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır derler ya çok doğru bir sözdür ilk tatlı bir dille söyleseydin sonra baktın olmuyo aynı bu üslubla yazsaydın iyi olurdu dediklerine katılıyorum ailen seni biliyorki öyle çıkmana izin veriyor e sevgilinde seni öyle tanımış ondan hiçbir sorun yok sevgilinde sonra açık giyinmeye başlasaydın biraz o kafa karıştırırdı ama sen zaten açık giyiniyomuşsun oda öyle kabullenmiş
3
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlk önce sevgilimin abisinin karısının babası laf etti bana Şimdi de sevgilimin ailesi 2 kez oluyor bu olay 2. Kez arkamdan konuşuluyor o yüzden bu kadar sinirlendim
Bu durumda aileye, özellikle eltiye b*k yemek düşer. Bu yapılan aynı zamanda sevgilinin de çiğnenmesi, hadsizlik, saygısızlık. Gereken cevabı vermişsin.
Bu konuda asıl konuşacağın kişi sevgilin olmalıydı. Ayrıca üslubun çok hoş olmamış, onların seviyesine düşmene gerek yoktu. Kəndindən ödün vermemeliydin.
Bazen böyle açık açık söylemek en iyisi oluyor. Cınku bir daha böyle bi cesaret gösteremiyorlar dişli görüyorlar seni ama susup görmezden geldikçe daha fazla konuşur daha fazla can sıkarlar en iyisini yapmışsın baştan söylemek en makulü
Dibine kadar haklısın. Kime ne ne giydiğinden. Senin hakkında konuşmaya hakları da hadleri de yok. Gerekirse konuyu eşine açarsın. Herkes dur durağını bilsin. Kimsenin namusu kimseye kalmadı.
Bunu senin değil sevgilinin söylemesi lazım ayrıca ordaki lafı sana sendkei lafı oraya taşıyor bu çocukla olur mu birdha düşün birdahada kendini bu seviyeye düşürme
Doğrusunu yazmışsın seni bu halinle kabullenecekseler kabulensinler arkadan konuşmak çok ayıp... seni şekilden şekile sokmak gibi düşünceleri varsa zaten bu iş olmaz..
mesele acik giyinmek degil , kisinin özgür iradesi. sizin giyiminiz icin renk olarak bi kisitlama getirildigini ille de siyah giyeceksin dendigini ve sizin de renkli giyinmeyi sevdiginizi düşünün. bu kisitlamadir
@MarilynsHere ama her erkek rahat değil bazılarımız kıskanıyoruz ablamızı kız kardeşimizi annemizi sevgilimizi. Bu konuda rahat olan erkekler neyin kafasını yaşıyor onu da anlamıyorum
yani siz rahat degilseniz bu konuda kendinize gore birini secersiniz. bunda bir problem yok. herkes kendisine gore olani secmeli. bu sekilde begenip degismesini istemek dogru değil bence. kizin erkek arkadasi tamam demisse boyle kabul etmisse ve kiz da halinden zaten memnunsa gerisine laf dusmez. laf eden de karsiligini alir onu demek istiyorum
kimseyi ilgilendirmez. baskasinin edebine sıra gelene dek herkes kendi hayatına bakip kendisiyle ugrasmali. musluman olmayana karismiyorsunuz da muslumana da karisamazsiniz zaten , kimin haddine
yoo , kanun kural var suçlar için. acik giyinen biri varsa ve bu size gore edepsizlikse kendi ustunuze duseni yapıp kafanizi cevirin. sizin tesetturunuz de goz kapaklariydi ya hani. Allah'a şirk koşmaktan ne farkı var baska insanlarin inanciyla alakali konulara karismaya? ayrica sen boyle düşünüp karisirsin , bi baskasi farkli dusunur karisin. asil kargasa böyle cikar. keske herkes işine baksa , herkes sizin gibi yasamak zorunda degil. toplum da kime gore bozuldu mesela? size gore örneğin. kişisel dogrular bunlar , herkes ayni inanca ve zihniyete sahip degil. herkes adina karar veremezsiniz
sizin dininiz size. türk kızlarının yabanci kizlara özenmesi neden yanlis? "yabanci" olunca ne oluyor? yani özenilen konuya bagli. bi kişi kotu bir seye ozeniyorsa bu onun kisisel sorunu. kaldi ki 'kotu' dediginiz giyim konusunda ise bu sizin fikriniz. herkes sizin gibi dusunmuyor. asıl mesele şu , siz ustunuze duseni yapin. siz kendi inanciniza gore yasayin. kendiniz icin ben tamamen inancimin gereklerini yerine getiriyorum diyebiliyor musunuz mesela?
@MarilynsHere getirmeye çalışıyorum kadınlar çok bozulduğu için bu aralar din konusundan çok vuruyorum karşı cinsleri normalde çok da dindar sayılmam aslında
ona gore cevrelerden ona gore kisilerden arayin. toplum yöneticiliğine soyunmak anlamsiz. bu sizin probleminiz yani , siz 'bakire' kadin istiyosunuz falan diye tum kadinlar size uygun yasayacak da degil. mesele din de degil anladigim. biraz konusunca niyetlerin aslı cikiyor böyle
evet , siz de oyle. ama siz de elinizden geldigi kadar uygun olabiliyosunuz. bence once kendinizi duzeltin. inanciniza gore insanlari yargilayabilecek ve mudehale edebilecek kişi siz degilsiniz zaten , şirk koşmayin derim
@MarilynsHere ben öyle yaşamaya çalıştıkça benim dinden soğumama neden olan kızlar denk geliyor müslüman olup onla bunla sevişmeyi normal gören kızlar var
@MarilynsHere zayıf değil o da müslüman bende müslümanım ben normal görmezken neden kızların çoğu sevgilisi ile yakınlaşmayı normal görüyor? Biriyle öpüşmemiş sevişmemiş yatmamış kız bulamadım reelde 1 tane bile.
soylemlerin ne kadar cirkin. namussuz falan ne ya. bence asıl namussuzluk baskalarininin namusunu agzina almak. müslümansan kendinden sorumlusun ona göre yaşa. derdin senin bakire kadın bulup evlenmek yani , din de kılıfı olmuş. daha cevap vermicem senin gibilerinin derdi belli çünkü , vakit kaybisin bana