Bruce le den iyi dövüşüyorum nasıl tanıta bilirim kendimi herkese?

Aşırı iyi dövüşüyorum vücudum pek yok ama gene kaslıyımda çok değil yinede aşırı iyiyim hayatımda 1 kere dayak yedim oda bilerek :)
Bruce le den iyi dövüşüyorum nasıl tanıta bilirim kendimi herkese?
Cevapla