Pişman oldum tövbe ettim.
Yinede kocama anlatmak zorunda mıyım?
Öğrenirse boşar beni çünkü.
Pişman oldum tövbe ettim.
Yinede kocama anlatmak zorunda mıyım?
Öğrenirse boşar beni çünkü.
İnancına göre günah olduğunu düşündüğün şeylerin kaynağını iyi araştırmazsan bu seni intihara bile sürkleyebilir çünkü din böyle bir şey. Sana o günahın kökenini iyi araştırmanı tavsiye ederim. Ayrıca günahını kocan öğrendiğinde seni boşayacaksa demek ki bu günah sadece seni ilgilendiren bir günah değilmiş. Ucu kocana da dokunan bir günahmış. Bu durumda bunu saklamak pek etik değil, olmuş birşeyi saklamak demek o kişiyi hiçbir şey yaşanmamış gibi kandırmak demek, yani kısacası aldatmak demektir. Eğer medeni anlayışlı eğitimli bir kocan var ise bu sorunu çözebilirsiniz. Devletin suç olarak tanımladığı bir şey olmadı sürece ilişkideki tüm sorunlar çözülebilir diye düşünüyorum.
Kendi adıma konuşayım. Ben böyle bir şey yapmış olsaydım eğer, ayrılmak için başka bahane bulur kendim boşanırdım. Her gün onun yüzüne bu utanç ile bakacak kadar gurursuz olmazdım şahsen ben.
Cevap
30Cevap
Boşayacak durum ise anlatma sakın sakla ömür boyu. Ve o günahtan kurtulmanın yolunu bul veya bulduysan tamam sorun yok şimdilik demek.
Yani bunun cevabını sadece sen kendine verebilirsin eğer vicdanin rahatsa kendi icinde konuyu bitirebildiysen söyleme
Eee yaptigin seyin bedelini ödeyeceksin yaparken günah yanlış demedin yaptin sonrasi mi sorun oldu
Sen kendi içinde çözdün ve geleceğe yönelik iz kalmadı ise susmalısın zira itirafın yeri yerinden oynatabilir
1 kez yaptığın bişeyse evet söyleme. Ama 2. Yi yaparsan da o evden si. Ttir git.
aldattın mı ? bazı günahlar kul ve allah arasında olmalı 3 kişiye söylemene gerek yok tövbe et allahtan af dile
Problem neydi yazar mısın
Özel o
Böyle şeylerde sakin olup ehli insanla konuşmak çok önemli
Abla naptin yaw
Yapmamam gereken bir şey yaptım maalesef
Evliyken mi işledin, evlenmeden önce mi
sen boşan ama anlatma
Sen boşan insansan
Anlatmak istersen dinlerim
aldattın yani öyle mi
Anlatma o vakit
Bazı şeyler sır kalmalı
Öğrenirse boşar anlarsa seni seni seni
Zorundasın, boşaması da gerek zaten.
Ne yaptığına bağlı
yeni günahlar işleyelim mi?
Anlatma gizle
hayır değilsin
Tanıdığı biriyle mi
Hayır değilsin
Ne yaptın aldattın mı.
Anlatma
:))) buda değişik :)
anlat
değilsin
İnşallah
Anlatma.
Niçin?
@Adamlikfarki sonu kötü olmasın diye
Olay ne bunu bile bilmiyoruz ki tam olarak 😅
@Adamlikfarki evli bir kadın "bir günah işledim" diye başlıyorsa olan şey bellidir diyerek söyledim ben.
Türkiye'de yaşıyoruz. İnsanlarimiz biraz kırık genelde. Sandığımız şey değildir belki de
@Adamlikfarki ancak kendisi yanıtlarsa anlarız
Aynen öyle
Yaşın doğru mu?
Evet
İstek atar mısın
Aldattın mı
başkasınamı **rdin?
hamileydin, bile bile çocuğu mu aldırdın ya da düşürdün.. kesin bu
aldatmış belli
Ne yaptın ki
Anlatmalısınız
konuşalım istersen
Ne yaptın
Aldattin dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?