Hello,
Benim bugün 7. dersim olacak gayet verimli geciyorize.
Benim bugün 7. dersim olacak gayet verimli geciyorize.
3. kez sınava girip geçtim. 3. sınava kadar da en az 15 kez ders almışımdır. Son sınavımda, sınav başlamadan 1 saat önce özel ders aldım rahat rahat geçtim. Ehliyeti alalı 8 sene oldu daha da direksiyon başına geçmedim.
Cevap
3Cevap
Normal verdiği dersleri alıp üstüne 2 ders daha aldım
10 ders yetmedi mi
Maksimum kaç ders alabiliyoruz haftaya ben de yazilicam ama acayip korkuyorum : /
Hiç almadım
Ben girmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?