Eşimin ailesini evlenirken yardım etmedi. Onları samimi bulmamakta haksız mıyım?

Merhaba,
1 senelik evliyim. Bir evin tek çocuğum eşimle arkadaş aracılığı ile tanıştık. Önce aileler tanıştı sonra nişan her şey çok güzel gidiyordu ailesini de çok seviyordum. Evlilik tarihine 3 ay kala eşim maddiyatımız iyi değil diye ertelemek istedi düğünde 6 bilezik takılacaktı, takılmasa da sorun değil dedim. Mobilyamın yarı taksidini eşim aydan aya ödüyordu beyaz eşyam daha ortalıkta bile yoktu. Ev tutulacaktı düğüne 3 ay var boşuna kira vermeyelim diye istediğim evi tutmadılar sonra birden kiralar yükseldi ev tutmayacak hale geldik. Sonrasında uygun fiyatlı bir ev bulduk kayınvalidem burası güzel değil küçük bizim olduğumuz yere kiraya geçersiniz biz zaten gidicez dedi. İçime sinmedi ama yapacak bir şey de yoktu mecbur kaldım. Eşya taşıma ücretini bizden talep ettiler veremigeveğimizi söylesemde siz ödeyeceksiniz diye direttiler. Nikahta takılan paralarımdan bir kısmını sevkiyat için kullandım kredi çekip kendi koluma takıcağım bileziklerimi aldım. ikinci elden 1500 tl ye gelinlik aldım. Hatta veremeyiz benim daha bindallım bile yok dedim. O zaman gelsin biz yardımcı oluruz dediler bir kere bile aramadılar. Sadece bilezik alabildik eşimle kredi çekerek. İkinci el bindallık aldım onda bile 12 taksit yaptırdım 900 tl lik ürüne. Düğünü ailem yaptı salon pasta kameran kuaför herşeyi babam ödedi. Yapılacak bir şey var mı diye bile sorulmadı. Evlenmeden önce sırf evime boya alabileyim eksikleri giderebileyim diye işe girmek zorunda kaldım yaşamadığım bir şehirde. Şimdi 1 senelik evliyim çok şükür arabamızı da aldık. Saygım devam ediyor ama hiç sevgim kalmadı artık.
Eşimin ailesini evlenirken yardım etmedi. Onları samimi bulmamakta haksız mıyım?
Cevapla