Ben, batıdaki büyük bir şehirden Doğu Karadeniz'e taşındım. Aradaki farkları gözlemlediğim kadarıyla burada genel olarak anaerkil bir sistem var. Eski yaşadığım şehirde genellikle ataerkil bir sistem vardı. Yeni taşındığım şehirde genel olarak erkekler, eşlerinin sözünden çıkmıyorlar. Kadınlar, evi yönetiyor, bahçe ve tarla işi varsa onu da yönetiyor. Ev ekonomisini kadın yönetiyor. Keza, muhafazakâr ailelerde de çoğunlukla kadının sözü geçiyor. Kadın ne derse yapılıyor. Arada istisnalar olabilir ama genel olarak durum böyle. İstisnalar, kaideyi bozmaz. Siz, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Önemli Bir Not: Doğu Karadeniz, kadına şiddet oranının en az olduğu bölgedir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer