İlk okulunuz nasıldı özlüyor musunuz?

Ben anaokulu öncesi anaokulu ve orta okulu aynı yerde okudum okul benim ikinci evim gibiydi en çok öğlen yemek saatlerini özlüyorum o kadar güzeldi ki

kocaman alanda masalar vardı sınıfça herkes otururdu bi masaya

yardımcı öğretmen en yaşlı adam dua okurdu her öğretmen kendi sınıfının masasında dururdu dua bitmeden yedirmezdi kimseye

sonra içecek bir şeyi olmayanlara yardımcı yaşlı öğretmen su dağıtırdı bardaklarla çok güzeldi bee huzurluydu saygı sevgi vardı

yılda bi kere ise kızartma günü olurdu o zaman herkes serbestti kızartılan patates et vs herkes alırdı eşit dağıtılırdı eğlence ile yenirdi

İlk okulunuz nasıldı özlüyor musunuz?
Cevapla