Özlediğiniz okul yılları hangisi
Lise
İlkokul
Ortaokul
Üniversite
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Özlediğiniz okul yılları hangisi
Öyle bir soru ki; yarıda kalmamış olsaydı ve süreç istediğim gibi akmış olsaydı; üniversite derdim.
Lise döneminin başında ilk aşkım oldu ama sonra 3. sınıftan itibaren boka sardı.
İlkokulda bu denli sıkıntı yok gibiydi, iyi tarafı vardı ama kötü tarafı yok değildi.
Ortaokul diyeceğim, çünkü 6. sınıfın başında taşındık, öncesinde 3 ay akrabaların evinde tatil yapmıştım, taekwondo'ya gitmiştim, ses korosunda vardım, sınıfta kız ortamı 2'ye ayrılınca iki taraf da beni yanına çekmeye çalışmıştı, aynı zamanda dershane hayatım oldu, okulumu da seviyordum, o anlamda iyiydi.
Diğerlerine nazaran ortaokul. Hem yeni bir hayata atılım olduğu için hem de işler bu denli boka sarmamış olduğu için.
İlkokul ve ortaokul benim için en kötü yıllardı. Kürt bir arkadaşım var diye ırk ayrımına uğradım daha da kötüsü o arkadaşıma değil benimle uğraşırlardı falan. Neyse lisede de ilk sene kimseyle samimi olamadım, zamanla açıldım ve sosyallestim. Üniversite de 2 yıllık okudum fakat pandemi yüzünden sadece 1 dönem gittim 1 ay da staja gittim 😅 sonuç olarak lise son sınıfları ve staj dönemimi özlüyorum diyebilirim
Beni her gittiğim okulda dövdüler. Üniversitede para istediler vermedim, evime girmeye çalıştılar izin vermedim, altın bileziğimi çaldılar meydan dayağı attılar bütün sınıf alkışladı bir daha okula gitmedim. Pes ettim. En güzel okul dönemim lise son sınıf açıköğretimden okumuştum, kazasız belasız dertsiz tertemiz mezun oldum o senem
Kopya vermedim diye de döverlerdi okullarda beni hep
Sınavda kopya vermedim diye yani
Genelde ortaokul dönemlerini daha çok seviyorum ben bedensel engelli olduğum için 8 yıl normal okulda okudum 4 yılda bedensel engelliler meslek lisesinde yatılı kaldım ama 8 yıl okulda okuduğum dönemde tek okulda engelli birey bendim ve sağlıklı olan arkadaşlarım engelli olan arkadaşlarmdan daha iyiydi
Cevap
22Cevap
Üniversite
Gerçekten lise çok Başkaydı. İlk sevgili edinişim. İlk deneyimler hep o zaman yaşandı. Yanlış anlaşılmasın cinsel anlamda değil duygu olarak söylüyorum. Yani lise yılımı özlüyorum bir daha öyle masum sevilmedim
Lise dönemi ilk başlarda kimseyi tanımazdım etmezdim 10. Sınıfa geçtikten sonra neredeyse herkes ile dost oldum beni tanıyanlar tanışmak isteyenler çok oldu özellikle de kızlar 😄😄
İlkokulda adım yüzünden zorbalığa uğradım, tenim biraz fazla açık diye ırkçılığa uğradım (sendromum var) ortaokul ilkokuldanda beterdi.
Öğretmenlerim bile beni dışlıyordu.
Lisede büyük sınıflardaki erkekler beni tecavüz ettiler. O da kötüydü.
Üniversitede çok iyi arkadaşlar edindim, sevildim, ayrımcılık yapılmadı.
Yani üniversiteyi çok özlüyorum...
Tecavüz mü ettiler? Hapse girmişlerdir umarım
O büyük sınıfın erkeklerinin zorbalığı varya her yerde bu böyle galiba doğramak isterim öylelerini zevkle geçmiş olsun sana da
Beni de üni 1. sınıfta yaşı benden küçük olanlar boyum 1.59 diye ilkokul çocuğu diye isim taktılar döverek öldürmeye çalıştılar evime girip hırsızlık yaptılar alıkoydular vs vs
Orta okul zamanı. O zamanlar çok fazla çalışabilseydim daha iyi bir liseye gidebilirdim diye düşünüyorum.

İstanbul erkek lisesi
Hiçbirini özemiyorum çünkü zorbalık gördüm. Ama üniversiteye daha gitmedim inşaalah hayırlı ve güzel geçer.
lise yıllarımı sevmiyorum en çok üniversite. hayatımın en güzel yılları o yıllardı çünkü...
Lisede ortam sınıfım falan fenaydı bitmesin istedim valla
Ortaokul yıllarım ya bir başkaydı okulum öğretmenlerim arkadaşlarım kadro mükemmeldi ya iş hayatına atıldık hâlâ dahada görüşüyoruz bu yüzden mutluyum😁
Lise de okuldan kaçıp pikniğe giderdik. Bu da bizim fakir ama mutlu günlerimizdi.
Benim en güzel öğrencilik Yıllarım ortaokuldu
Okulum henüz bitmemiş olmasına rağmen son dönemdeyim ve bu dönem uzaktan eğitimden dolayı okulu, okula gitmeden bitirdim sayılır. Bu nedenle geçmiş 1.5 yılı özlüyorum.
Lise ve üniversite güzeldi ya
Ama üni daha çok özlem içeriyor
Liseyi de üniversiteyi de özledim. İnsan şimdiki aklıyla bir daha okumak istiyor
Ortaokul zamanlarımı özlüyorum en sık da ordaki arkadaşlarımla görüşüyorum
Lise ama üniversitedeki o bir dönemlik süreç daha güzeldi..
En güzel zamanlar benim için lise bu sene mezun olacağım bu yüzden çok üzülüyorum açıkçası bu kadar çabuk bitmesini istemezdim herkes için ayrıdır tabi ama benim için öyle doğru arkadaşları buldum inşallah böylede kalır
Daha hayatin gerçeklerini keşfetmeden önceki masum ilkokul halimi özlüyorum
Üniversite yıllarımı hiçbir şeye değişmeyecegimi düşünüyorum
İlkokul yaa ilkokul bir başka güzeldi😍
Hiçbirini özlemiyorum açıkçası
Ah o güzel lise yıllarım keşke hi bitmeseydi..
Lise yıllarımı çok fazla özlüyorum
Üniversitede daha çok eğleniyordum.
Lise dönemini
İlkokul dönemini.
liseyi arada özlüyorum
ilkokul unutulamaz
Ortaokul zamanlarımı özlüyorum.
Lise diyeyim bu soruya
Hiçbir okul dönemini özlemiyorum
Sanırım orta okul daha çok.😌
arka sıradakiler
İlkokulu ahaha
Lise ve üniyi ciks ozlemiyom
Anaokulu bir başkaydı bir tek onu özlerim.
Kesinlikle Üniversite
Lise kötüydü maalesef ortaokul çok iyiydi cidden
Üniversite yollarım iyiydi.
Üniversite çok başkaydı ya🥺
Özgürsün yaa en çok ondannn
Ah lise yıllarım 🥺
Lise …
Ortaokul
İlkokul
Lise
Ortaokul ve lise
Lise
İlkokul
Eğleniyordum.
Lisede iydik yaa
Üniversite
İlkokul ve ortaokul
Hiç birini özlemedim
Orta okul
Orta okul.
Hiçbiri
Hiçbirisi
İlkokul
Hayat okulu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?