Arkadaşlar ben günlük hayatta link linkteki bu topuzu kullanmak istiyorum.
O kadar şişkin nasıl yapabilirim? İçine bir şey mi sarmam lazım?
Bilgisi olan var mı?
O kadar şişkin nasıl yapabilirim? İçine bir şey mi sarmam lazım?
Bilgisi olan var mı?
günlük hayata uygun değil.
saçını krepe yaparak topuzunu dolgun gösterebilirsin
Zaten öyle yapıcam :) Sadece nasıl kabartabilirim onunla alakalı fikir almak için sormuştum.
Teşekkürler...
özel üretilen sünger çemberler var saç için nette bakın derim..
Ay sağol gerçekten. Bakıyım hemen.
Bulamadım :/ Link var mı elinde nasıl aratacağım?
Onu inceledim deneyeceğim :) Teşekkürler.
o topuzla savaşa bile gidilir bilmiyom acaba ne var içinde takipteyim :))
Hahah zaten modun bu. Profil fotosuna bak. :)
aman karşı saldırıya geç hemen sen de :))
Öğren de gel James ya...
Kimse bilmiyor mu :/
hemen bulurum sağa ayıpsın ;)
Teşekkür ederim :) Bunlardan yararlanabilirim :)
reca ederim ne varmış içinde izlemedim ben stragor kopuk mu koyuyolar :)))
Köpük ve krepe yapmış (Kabartma işlemi)
Yüzünün yapısı, saçının rengi çok önemli, herkese yakışmaz bu topuz...
Benim de elmacik kemiklerim cikik ve yüzüm uzun ondan dolayı yakisacagini dusundum :)
Cevap
3Cevap
O kadar büyük güzel durmuyor
İtici hatta
yine de sen bilirsin.
Bir denicem gene de ama o kadar büyük bir topuz ile değil. Balerin topuzundan az daha kabarık düşünüyorum.
:) Güzeldi.
sihirli topuz yapıcı diye arat..karşına çıkan şeyi incele. işine yarar herhalde:)
abiye topuz bu günlük için balerin topuzu kullanabilirsin bence
Balerinden biraz daha kabarık olacak bunun yarısı kadar yani. :)
hmm bilmemki normal bir topuz yap hiç kabartma bence etrafındanda örgü sar şık olacaktır
Bakalım deneyeceğim yapacağım da meçhul ya :) Saçlarım düz değil çünkü...
düz değilse zor oluyor benimkilerde dalgalı çok istedim balerin topuzu filan ama olmuyor
Deme ya, gene de bir bakalım özendim çok :)
tamam demedim:) umarım olur:)
Günlük kullanmak için biraz abartıya kaçıyor sanki..Sade birşeyler düşünsen
Onları zaten yapıyorum :)
Özel bişeyler aradım... Ama bu kadar kabarık olmayacak bendeki.
Daha çok balerin topuzuna yakın ama az daha kabarık. Ve örükle dolandırcam topuz çevresinden.
Mezuniyet topuzum böyleydi..
çok abarttı ya günlük hayatta kullanılmaz bence
Bu kadar şişirmeyeceğim ama kullanabilirim ben.
Gayet hoş :)
soruyu yanlış okudum beee.
hahahahaaa
Boyun fıtıgı yapar o adamda be :S taşımak zor gibi
Günlük hayatta?
Evet...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar