Oğlumu çocuk esirgeme kurumuna vermek istiyorlar?

7 yaşında oğlum var bu yaşına kadar babasız büyüttüm ailemle birlikte annem babam kardeşim hep birlikte büyüttük babasını bilmiyor. bende çalıştım hep. qnnem babam baktılar. ama oğlum söz pek dinlemiyor ben olmayınca. kufur ediyor yemek yemek istemiyor. babam bugün zor bu çocuk dedi ilerde çok zorlqr seni sen bunu çocuk esirgemeye ver dedi. sasirdim babamdan bunu duyunca. annesi olan çocuğu alırlar mı dedim esirge kurumuna. ben çalışmak zorundayım bakamıyorum dersin qlirlar dedi. sizce vermeliyim. benim yerimde olsanız verirmiydiniz

Oğlumu çocuk esirgeme kurumuna vermek istiyorlar?
Cevapla