
Suçlu Allah’ın dinidir.” Kralların ve padişahların istibdadına (baskılı yönetim), dinler mesnet olmuştur. "
(yav Atatürk)
Kaynak: Atatürkün El Yazmaları, Medeni Bilgiler, sayfa: 30
Yazar: ( Türk sosyolog, tarihçi ve akademisyen. Mustafa Kemal Atatürk'ün manevi kızı, Pr. Dr. Afet İnan )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İktidarda olmak istiyorsan halkın sosyolojik yapısına göre vaatler verir, tarz benimsersin. İktidarı ele geçirirsin, gücü kendinde toplarsın sonra kendi doğrularını dayatabilirsin
Dayatma eylemi ne İslam'a uygun ne demokrasiye. Sen İslam'ı sevmiyor inanmıyorsun diye milletin ezanını Türkçe'ye çevirip, Camileri müzeye çevirip,, ahır yapıp, saz evi yapıp satmak insanlık suçudur.
Dayatma eylemi İslam'da yok mu? Ne yaşıyorsun ustam sen. Klasik anadolu islamı kafasında birisin. Laaan anadolu insanı kafasına göre bir din belirlenmiş en iyi müslaman biziz diye takılıyor. İslamiyette Darulharp diye bir şey var bi git bak bakalım dayatma yok muymuş.
Cami dediğin yer Bizans döneminde yapılmış her yerinde Hristiyaanlara özgü mozaikler, kalıntılar olan bir yer. Türklerden başka burayı camiye çevirmek kimsenin aklına gelmezdi, yapmazdı yani.
Dayatma 🤣 sana Hz. Ömer döneminde Hrisyanların ona yazdığı mektubu yazarım utanırsın bu cümlen yüzünden 🤣🤣
Benim Atatürk'e, dinlere ilgim yok. En kısa zamanda başka ülkeye iltica ediyorum, kimseyi savunduğumdan değil kişisel düşüncelerim bunlar. Siz sığ konularda bi 100 yıl daha tartışmaya devam edin
Camiden anladığın şey bina ise sana ne anlatsam boş 🤣🤣
Sana çok şey anlatırım da gerek yok kafa yapın belli. Biraz küreselleşen dünyaya ayak uydur bence, kendin için değil bizler için sonuçta maalesef aynı ülkede yaşıyoruz
Sana oryantalist yabancı bir yazardan bu bilgi ömür boyu yeter İslam hakkında ne kadar yanlış bilgiye sahipsin anlamış olursun belki. Thomas Walker Arnold Şöyle diyor: İmparator Heraklius, topraklarına giren İslam ordularını geri püskürtmek için bir ordu toplamıştı. Bu esnada Müslümanlar, bütün güçleriyle karşılarına çıkacak olan direnişe karşı gayretle çalışıyorlardı. Hz. Ömer'in emri altındaki Arap kumandan Ebu Ubeyde İslâm topraklarına katılan Suriye şehirlerinin valilerrine mektup yazarak şehirlilerden toplamış oldukları bütün cizyenin iadesini emretmiş ve halka hitaben şöyle yazmıştır: Büyük bir gücün bize doğru geldiği haberini aldığımız için sizden aldığımız parayı geri veriyoruz. Aramızdaki anlaşmaya göre sizleri korumamız gerekiyor. Fakat şimdi bu bizim gücümüzü aşıyor. Bu sebeple sizden aldıklarımızı geri veriyoruz. Eğer galip gelirsek anlaşmamızın şartları gereği kendimizi sizi korumaya mecbur sayacağız. Bu emir doğrultusunda devlet hazinesinden yüklü ödemeler yapıldı. Hristiyanlar, Müslümanların resileri için dua etmişlerdi ve duaları şöyle idi: Tanrı (Allah) size, bizi tekrar yönetmeyi nasip etsin. Sizi Romalılar üzerine muzaffer kılsın. Sizin yerinizde onlar olsaydı, bize hiç bir şeyi geri vermezlerdi. Bilâkis elinizde kalanları da alırlardı. İslam'ı bilemeden okumadan sallayıp durun ancak😂
Thomas Walker Arnoldu yedim 😀 Ebu hubeyde Türkleri nasıl kesti ama? Niye anlatmıyorsunuz bunları hı? Tabi doğru Türkler hemen müslüman oldu dimi göktanrı dinine benziyor cart curt 😀 ya dostum bu kadar ümmetçi biriysen git Filistine felan savaşsana niye burada takılıyorsun
yedim diyor ya🤣🤣 al sana adamım kaynak kitabı: Arnold, İslâm'ın Tebliğ Tarihî sayfa 91-92. Afiyet olsun oku da biraz ilmin artsın 🤣🤣🤣 Hristiyanları kesmeyen Ubeyde Türkleri kesti🤣🤣 kaynak ne? Kıçım 🤣🤣🤣
Sen onu bunu bırakta niye buralarda takılıyorsun git savaşsana olm madem bu kadar ümmetçisin? Hadi koş koşşş 😀
Kanka cihadı sadece savaşmak camiyi sadece bina zannediyorsun bu yüzden sana artık yorum yazmama gerek kalmıyor. Zaman kaybısın artık benim için😀 akşam akşam iyi güldüm hayırlı akşamlar sana 😀
neden kullanmasın
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!