Kardeşimin kalbini kırdım, nasıl düzeltirim?

Normalde kimseye bağıran çağıran bi insan değilim ama kardeşim sürekli el kol şakası yapan şımarık biri laf dalaşına gireriz bazen ama bazende çok iyi abla kardeşiz benden 4 yaş küçük erkek kardeşim ama iyce büyüdü gelip benle uğraşmak istiyo bazen el şakası yapıyo en nefret ettiğim şey şakayla karışık kavga da ediyoruz yani neyse sadede gelelim;

Bu sabah ben çok geç uyandım oda arkadaşı ile buluşacak miş patates kızartıyodum yarısını kizarttım yarısı kaldı oda hemen ben yiyip gidiyim istiyo ama haftada zaten bi gün birlikte kahvaltı yapıyoruz oda hemen beni beklemeden yiyip gitmek istedi bende elimde telefon var önemli bi mesaj yazıyorum elimden telefonu çekiyo hemen ben yiyim diye o an sinirlendim bi bağırdım buna normalde bağırırım hiç tınlamaz heralde bi sıkıntısı var çocuğun kalbi kırıldı agliyacak gibi oldu çıktı gitti kahvaltı yapmadan ayyy içime dert oldu keşke bağırmasaydım

Kardeşimin kalbini kırdım, nasıl düzeltirim?
Cevapla