Normalde kimseye bağıran çağıran bi insan değilim ama kardeşim sürekli el kol şakası yapan şımarık biri laf dalaşına gireriz bazen ama bazende çok iyi abla kardeşiz benden 4 yaş küçük erkek kardeşim ama iyce büyüdü gelip benle uğraşmak istiyo bazen el şakası yapıyo en nefret ettiğim şey şakayla karışık kavga da ediyoruz yani neyse sadede gelelim;
Bu sabah ben çok geç uyandım oda arkadaşı ile buluşacak miş patates kızartıyodum yarısını kizarttım yarısı kaldı oda hemen ben yiyip gidiyim istiyo ama haftada zaten bi gün birlikte kahvaltı yapıyoruz oda hemen beni beklemeden yiyip gitmek istedi bende elimde telefon var önemli bi mesaj yazıyorum elimden telefonu çekiyo hemen ben yiyim diye o an sinirlendim bi bağırdım buna normalde bağırırım hiç tınlamaz heralde bi sıkıntısı var çocuğun kalbi kırıldı agliyacak gibi oldu çıktı gitti kahvaltı yapmadan ayyy içime dert oldu keşke bağırmasaydım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Pahallı bir hediye al
Hediye al
Ne alym