Güven duyduğunuz sınırsız güvendiğiniz birileri var mı?

Güven duyduğunuz sınırsız güvendiğiniz birileri var mı?

Çok az kişi var onlarda sanaldan sadece yani gerçek hayatta yok maalesef güvendiğim kimse zaten bu zaman da da kimseye bence gereğinden fazla güvenilmemesi gerekiyor sonra hep biz acı çekiyoruz yanlış kişilere güvendiğimiz ya da onlara fazla değer verdiğimiz için..
Merhaba,
Evet hayatımda azıcık da olsa güven duyduğum insanlar var. Hepsi çocuk, küçük, gençler! 😅
Başka yok! 😅
Hiç kimseye tam anlamıyla güvenmem! 😅
Demek suçlu kedi bu. Aldığı intikamın sevinci okunuyor gözlerinden asfjlkf
Sevinç mi ben o gözlerde başka şeyler görüyorum jdjdjd
Daha sana neler yapacağım bekle de gör bakışı mı asjlkdfklj
Aynen izle ve gör bakışı bu her yerden tanırım
Adamım benim sana iyi bir ders versin asjdflkflj
Versin yerim onu sorun değil sjdjrj
Kedinin totişine güvence istiyorum alsdkfjlk
Size ne kadar teşekkür etsem azdır xkskd
Az sevmem bol bol teşekkür et hdjdjd
Sjsjsj az çok idare et 🤣
İdare edemem ben hemen et çok çok et jddjdh
Çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk teşekkür ederimmmmmmm 🤣🤣🤣😅😅😅😂😂😂
Hah oldu bişey değil güle güle kullan 😂
😅🤣😅🤣 ağlaya ağlaya kullanicam. Var mi itirazin 😅😅😐😐🥲🥲🥲
Jsjsjsjs yok ağlaaa izin verdim djjdjf
Izin belgesinde pürüz çıktı. Göz yaşlarım gümrükte takıldı 😐😐😐🥲🥲🥲😅😅😅
Ağlayasın varsa hallederiz 😂
Nasıl halledeceksin 🥲🥲😐😐😐😅😅
Bilmek istemezsin 🥲🥲😅😅😂
Jsjjsjdsjdjx bildim tamam aramızda sır 🤫🤫😅😅
Ne anladın acaba 😅😂😂😂
🤫🤫🤫 şşşş aramızda sır dedimmmmm 😂😅
Hsusueıdd sen ve sır 😂😂😂😂
Sjsjsjjjsjss şşşşş beni ifşa etme 🤣🤣😅😅
Ediceeğğğmmm pis ispitçi 😂😂😂😂
😅😅😅😅 iftiraaaaa kara lekeee buuuu 🤣 bu leke o kadar karaki geceleri görünmüyorum 🤣
Işığı aç görünürsün çok konuşma ispitçi djdjr
🤣 lütfen ben ispitci değilimmmm. Bazen ağzımdan bir şeyler kaçırıyorum sadece 🤣
Cevap
15Cevap
Allah'tan başka, bir de kendi özümden başka güvendiğim kimse yok.
Yok şu an. Olamazda geçici insanlar nede olsa çokta bel bağlamaya gerek yok.
Yok kimseye sırtımı yaslamamam gerektiğini en yakınlarımdan öğrendim
Tam ısırmalık he ağzına yandığım kedi 😂😂
Hem ısırmalık hem dayaklık 😂😂
Daha çok bu döver 😂
Dövsün kurban olsun annesi 😂
günaydın. evet var ama çok nadir kavga ettiğimiz bile olsa güveniyorum hala
Çok şükür var
Güven duyduğum kendim varım bir tek
Var öyle kişiler.
Evet var kş güvenmediğim birini hayatıma almam.
Çok şükür ki evet var
Bi elin parmağını geçmez
Ailem var gerisi hikaye..
Ailem var
3 tane yeterli benim için *-*
Var gibimsi diyeekk
Nasıl bir gibimsi bu aceba jwhehd
Kimseye 100 de 100 güven olmaz sjdn bir arkadasımla aram bozuldu biraz ona güvenim tam 😂
Var.
Minnoşun gözlüleri ayrı bir hoşmuş
Hoştur mavişim 🥰
Hayatımdakiler bana güvenir
var sadece ailem
Ailem..
az da olsa var
Muhakkak vardır
Annem, babam. Başka kimseye %100 güvenmem.
Hayır yok.
Yaaaniiii.
Evet var
var şükür.
Ailem ve köpeğim.
Tabiki
Varr
Yook
Kendime
Var ailem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?